Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura 15/12-2011 - betaling i bank 20/1-2012

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Det er måske en ide at opbevare faktura du modtager fra dine kreditorer i en kreditormappe. Her kan du jo indsætte den efter bogføring og påføre den det bilagsnr. du er nået til. Når du betaler den og skal give den transaktion et bilagsnr. så tager du den faktura frem det drejer sig om og derpå har du så det bilagsnr. som du kan give udligningen

Ja det er præcis det jeg gør. Jeg bruger ikke kreditor modulet, da det er mange små, men jeg modtager den f.eks 10/11 2011 og bogfører med det samme, og den får f.eks. bilagsnummer 1120

Normalt ville den så ligge i Kreditorer Øvrige til den blev betalt i banken 10/12-2011 - og jeg ville tage bilaget frem, og i summasumarum nu bruge samme bilagsnummer 1120 når jeg betaler i banken.

Derved kan man altid finde bilag 2011 ved siden af hinanden ved at sortere efter bilagsnummer i summa

NU ligger den i kreditorer øvrige indtil den bliver betalt i bank 10/1-2012 - og her kan jeg ikke bare tage samme bilagsnummer, for nu er bilagene startet forfra i det nye år fra 1 - og så får betalingen automatisk et nyt bilagsnummer, der ikke hænger sammen med det oprindelige.

Venligst John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie,

Ja ok - nyt år bilag forfra!

Du bruger ikke kreditormodulet - så det styre du manuelt - og er der få fakturaer er det jo også til at styre!

mvh

john sommer   

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)