Hej jeg har installeret phpbb med 1-click system,og derefter wordpress på samme måde hos unoeuro.dk hvor jeg har købt domæne og webhotel. nu får jeg at vide at jeg skal geninstallere phpbb , da forummet blev overskrevet da jeg OGSÅ brugte 1-clik instellation til at indstallere wordpress?? aaahh altså... dette har jeg nu gjort,men hvorfor pokker overskriver "systemet" det forige forum?? kan man ikke installere ALT med 1-click installation,for det er da trods alt noget jeg GODT kan finde ud af ...sådan da. Og havd skal jeg SÅ indstallere hvis ikke jeg skal bruge wordpress alligevel? håber jeg kan ændre dette uden problemer. og havd vil i råde mig til så at bruge?? jeg er ved at oprette er forum/community hvor der skal være en masse forums som folk kan skrive i...?? Et lille side spørgsmål.... Hvad skal jeg fortage mig ind epå phpbb siden,kan got logge mig ind,men kan ikke heeeelt se havd jeg skal derinde?? kan man indstille til dansk fra det engelske,i så fald hvor? Lige nu er jeg lidt rundforvirret, så håber meget en sød person vil hjælpe mig lidt. |
Når du bruger 1 click installation så kan du kun vælge ett "program"
Såfremt du vil have flere samtidigt så må du lave en manuell installation