Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-click installation??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har installeret phpbb med 1-click system,og derefter wordpress på samme måde hos unoeuro.dk hvor jeg har købt domæne og webhotel. nu får jeg at vide at jeg skal geninstallere phpbb , da forummet blev overskrevet da jeg OGSÅ brugte 1-clik instellation til at indstallere wordpress?? aaahh altså... dette har jeg nu gjort,men hvorfor pokker overskriver "systemet" det forige forum?? kan man ikke installere ALT med 1-click installation,for det er da trods alt noget jeg GODT kan finde ud af ...sådan da.

Og havd skal jeg SÅ indstallere hvis ikke jeg skal bruge wordpress alligevel? håber jeg kan ændre dette uden problemer. og havd vil i råde mig til så at bruge?? jeg er ved at oprette er forum/community hvor der skal være en masse forums som folk kan skrive i...??

Et lille side spørgsmål.... Hvad skal jeg fortage mig ind epå phpbb siden,kan got logge mig ind,men kan ikke heeeelt se havd jeg skal derinde?? kan man indstille til dansk fra det engelske,i så fald hvor?

Lige nu er jeg lidt rundforvirret, så håber meget en sød person vil hjælpe mig lidt.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:56

Når du bruger 1 click installation så kan du kun vælge ett "program"

Såfremt du vil have flere samtidigt så må du lave en manuell installation

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:58

åååh nej det var lige så smart syntes jeg. GISP manner!! men tak for hurtig svar...

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 11:27
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 21:22

Det synes jeg lyder meget mærkeligt!

Jeg ville da normalt kræve at min host tillod mig at installere flere CMS/Fora/andet enten ved at bruge samme database og andet prefix, eller en database for hver installation. For mig lyder det som om at din host ikke tillader det. 

Men man kan selvfølgelig installere det selv, og selv angive et prefix til tabellen i databasen, bare noget besværligt....

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 21:42

Du skal bruge subdomains til det ellers konflikter instalationsfilerne med hinanden.

Det kan måske fikses ved at installere i mapper, men så er det ikke oneclick længere.

Hos Unoeuro kan du oprette gratis subdomæner, men det ser ud til at du kun kan oprette en database, så du skal bruge forskellige prefixes til de enkelte instalationer, for at undgå konflikter i databasen.

Teddy

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 08:33

Nick Martin:
Men man kan selvfølgelig installere det selv, og selv angive et prefix til tabellen i databasen, bare noget besværligt....

Når du bruger ordet besværligt,så stejler jeg jo noget.for jeg er INGEN it haj i forvejen. Det lyder ikke så nemt,så jeg må vel finde en rar person der kan indstallere det manuelt,for jeg kan sle tikke se på unoeuro.dk HVOR jeg kan gøre det manuelt....?? anyone????

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 13:05

Har du kikket på de links jeg har sendt?
Der er guides til manuel installation ellers må du købe ydelsen vdr installationen

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 13:08

Såfremt man syntes det er besværligt at lave et prefix så er man sgu ikke så kvik, så vidt jeg husker så giver installationen et forslag på perfiditeter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:21

Man plejer som regel at kunne vælge en mappe eller som nævnt tidligere et subdomæne hvor du vil installere softwaret med 1-klik installeren. Hvis du vil installere to forskellige med en 1-klik installer skal du selvfølgelig sørger for at disse ikke bliver installeret samme sted.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)