Nu håber jeg at jeg har lagt mit indlæg ind det rigtige sted, eftersom det er første gang jeg laver et indlæg her på amino.
Jeg søger hjælp til hvordan jeg skal få skudt konkurrencer igang. Jeg har allerede lavet 2, via Facebook, hvor man skal dele billedet og trykke syntes godt om på vores facebookside, for at kunne deltage i konkurrencen. Men syntes ikke det går vildt stærkt med at få deltagere med.
Jeg vil derfor høre om i har nogle forslag til konkurrence metoder, hvor der måske vil være lidt mere gang i delingen. Jeg forsøger nemlig via konkurrencer at få flere besøgende og læsere til min side.
Ind til videre har jeg 50 likes på facebook, hvilket jeg syntes er for lidt. - hvis i syntes konkurrencer er en dum idé så tidligt, så sig det endelig. Jeg vil nemlig rigtig gerne have noget hjælp til hvordan min hjemmeside bliver mere besøgt.
Jeg startede med konkurrencer med kun 23 synes godt om. Så ikke for tidligt. :)
men læs lige reglerne for konkurrencer på facebook. Der er skrevet ret tydeligt på denne side: http://makeable.dk/blog/regler-for-facebook-konkurrencer-hvad-er-tilladt/
Du vil have mere gang i del knappen. Meen hvad tilbyder du dem som deltager i konkurrencen?
Ikke ret mange vil trykke del, hvis der er tale om en blok papir (eksempel) men en masse vil , hvis der kan vindes et års forbrug af et eller andet.
Du nok nød til at fortælle lige om hvilken form for facebook side der er tale om og hvad man kan vinde osv. for at der kan komme nogle konkrete forslag ud.
Og kan egentlig godt forstå der ikke trykkes del ret mange gange i forhold til antallet af folk. Jeres konkurrence opslag falder jo i med alt det andet. Straks efter et konkurrence opslag sender i noget nyt ud på Facebook siden. Så hvis folk har abonnement på jeres opslag falder konkurrencen straks ned på deres væg og de ser den ikke.
I har rigtig mange opslag om alt muligt, intet fast emne. Men ingen af dem får en synes godt om fra jeres side fans. Folk ser dem ikke, det ligner "spam", specielt når det er ugviet med "RSS Grafitti" lad vær med at skrive så mange opslag på facebook siden, vælg de gode ud så folk trykker "synes godt om" og del kun når i har noget at sige. Folk skal nok tjekke jeres blog og dele indholdet hvis det er spændene for dem.