Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter som 18-årig?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars, og velkommen til...

Jeg var lige ved at knibe en tåre da jeg læste dit indlæg . Netop det som du havde tænkt dig at lave, udførte jeg som ansat (.... som det eneste sted i mit liv hvor jeg var fast lønmodtagere... ha ha), i en meget kort periode. Tror det er knap 10 år siden eller lign....ren nostalgi....

Jeg skal ikke blande mig i om du skal forsætte din uddanelse eller ej, men hvis du har brug for nogle indput i branchen kan jeg sagtens stille min viden/hjælp til rådighed hvis det er nødvendigt... Ikke så meget om det tekniske, men mere omkring hvad du/man burde lave af typer, markedsføring, service aftaler, drifts spørgsmål, indkøb, udvikling osv....... God vind herfra...

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:12
Hehe, Dennis. Det ville være rigtig fedt med lidt hjælp fra din side, da jeg ingen erfaring har med markedsføring, serviceaftaler olign.

Men der går lige et års tid endnu før det kan blive realistisk.

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:25
Det er bare iorden.

Men i mellemtiden syntes jeg godt du kunne tjekke hvordan man gør "over-there", og kog det så ned til en 60-50%, så har du måske et anderledes godt produkt .

(Du ved, de har det med at overdrive deres service-kunde-pleje-ting nogle gange, som måske ikke er helt i vores smag....., men nye ideer/koncepter m.m. er de sygelige dygtige til at realisere...bare et tip...)

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:33
Har faktisk læst nogle artikler om amerikanere der har drevet forretning i branchen, det var ret interessant, og egentlig var der ikke de store forskelle, bortset fra de har større muligheder derovre, med fx. speciallavede akvarier osv.
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)