Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark døren ind til markedet i det nye år- og find guld

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du sidder med et rigtigt fint produkt, som virkelig er værd at købe- men får det kun solgt af og til..

Måske har du brug for hard-core canvas salg, der sparker døren ind til markedet og skubber dit salg igang?

Jeg har rutine i at ringe ud til virksomheder og tilbyde et produkt. Skal jeg ringe ud til 50 virksomheder for dig, gør jeg det, og får skabt den svære første kontakt, sendt materiale og lukket salget.

Mit tilbud er mest rettet til de etablerede selvstændige, der vil have sparket hul i markedet måske med et nyt produkt, eller bare have flere kunder til at købe de sædvanelige produkter.

MEN: jeg har også tidligere hjulpet iværksættere som godt vil have kontakt til en stribe virksomheder, og ringet ud for dem. Det var de sgu glade for, at jeg gjorde, da de selv ikke ku li at ringe uopfordret. Og det fik dem igang med de første salg..

Jeg har udviklet forskellige modeller, som kan skræddesys til at passe dit behov. Kom med en beskrivelse af dit salgsbehov, så finder vi ud af en model, der kan bruges.

Skriv her i tråden og få uddybet tingene, skriv en pm, eller til fmpost@privat.dk

-Flemming

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes det er meget svært det der med første kontakt og har overvejet at få fat i en som dig.

Såå har du en prisliste på modellerne man kan få tilsendt? :)

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hej Flemming.

Jeg kan måske godt få brug for dig til et opstartende projekt. Kan du ikke lige henvende dig her:

a.oesteroe@gmail.com

Med venlig hilsen
Anderd
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 21:03
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

yep, jeg sender tilbud på mail

seiven, support låste min tråd ved en fejl- de skulle have låst tråden i Jeg søger et godt tilbud fra dig, hvor jeg lavede første indlæg ( gik lidt for stærkt den dag, derfor fejlen)

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 21:21

Hej Flemming.

Kan du sende en prisliste til mig på kontakt@iHuman.dk

Du kan evt. lige se mit produkt på www.iHuman.dk, så du lige får en fornæmmelse af hvad det drejer sig om.

Produktet henviser sig til B2B markedet, og kundesegmentet vil variere efter branche.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:23

Hej Flemming

Hvor store projekter kan du håndtere ?

Jeg overvejer kraftigt et nyt projekt, hvor der så skulle kontaktes ca. 10.000 firmaer.

Har overvejet telemarketing, men som sagt blot et projekt " i overvejelsesfasen".

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Jeg kan håndtere et stort projekt, Jesper.

Måske handler det om at afse tid til det, og sætte det i system, hvis det er mange firmaer, der skal kontaktes

Er det en fuldtidssælger du søger?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:35

Hvis jeg går igang er det 10.000 firmaer - med streg under hvis :)

Jeg havde forestillet mig betaling pr. lukket salg ( abonnement ).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46

For mig er 100% provisions salg for meget pistol salg. Hvem ka li det. Kunden? -nej, heller ikke

Jeg er stor tilhænger af seriøst, solidt salgsarbejde, som virkelig skaber god kontakt til nye kunder, og giver mere på den lange bane. Dvs grundløn+ provision. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)