Du sidder med et rigtigt fint produkt, som virkelig er værd at købe- men får det kun solgt af og til.. Måske har du brug for hard-core canvas salg, der sparker døren ind til markedet og skubber dit salg igang? Jeg har rutine i at ringe ud til virksomheder og tilbyde et produkt. Skal jeg ringe ud til 50 virksomheder for dig, gør jeg det, og får skabt den svære første kontakt, sendt materiale og lukket salget. Mit tilbud er mest rettet til de etablerede selvstændige, der vil have sparket hul i markedet måske med et nyt produkt, eller bare have flere kunder til at købe de sædvanelige produkter. MEN: jeg har også tidligere hjulpet iværksættere som godt vil have kontakt til en stribe virksomheder, og ringet ud for dem. Det var de sgu glade for, at jeg gjorde, da de selv ikke ku li at ringe uopfordret. Og det fik dem igang med de første salg.. Jeg har udviklet forskellige modeller, som kan skræddesys til at passe dit behov. Kom med en beskrivelse af dit salgsbehov, så finder vi ud af en model, der kan bruges. Skriv her i tråden og få uddybet tingene, skriv en pm, eller til fmpost@privat.dk -Flemming |
Synes det er meget svært det der med første kontakt og har overvejet at få fat i en som dig.
Såå har du en prisliste på modellerne man kan få tilsendt? :)