Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

250.000+ ord udgivet på GooN.dk !

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hey allesammen,

Målet for 2011 blev nået! 250.000 ord er udgivet på GooN.dk, og det synes jeg er f*cking fedt. Målet blev nået d. 31. December, så det passede perfekt. Tak til alle skribenterne på GooN, hvoraf en del kommer her fra Amino, og tak til de som har kommet med forslag, skrevet kommentarer osv. til siden.

Så går vi efter den halve million nu, og derefter millionen som jeg håber at nå i løbet af 2012 - det kræver arbejde, men sådan er det!

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20

Hej Morten

Skide godt du skriver, sad lige og tænkte på i dag om jeg får dofollow på de første 3 artikler som jeg har skrevet når de så er godkendt. Ellers er det først den 4 artikel jeg får dofollow på?

Og se så og få højere PR, det ville fantastisk :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:25

AngryBird:

Hej Morten

Skide godt du skriver, sad lige og tænkte på i dag om jeg får dofollow på de første 3 artikler som jeg har skrevet når de så er godkendt. Ellers er det først den 4 artikel jeg får dofollow på?

Og se så og få højere PR, det ville fantastisk :)

vh AB

1. godkendte artikel = nofollow
2. godkendte artikel = nofollow
3. godkendte artikel = dofollow på alle tidligere artikler, samt fremtidige artikler.

Med hensyn til PR, så er jeg i gang med at lave en plan, som gerne skulle forøge PR med et par stykker, men det har været lidt sløvt med linkbuilding, men det kommer jeg stærkt efter i 2012 Wink

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:25

Hej Morten,

Det lyder fantastisk. Jeg har pt. fem godkendte artikler på Goon.dk og der vil helt sikkert komme flere fra min side. Det går altid super hurtigt med at få udgivet sin artikel.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:30

Nicolai Busekist Ohlsen:

Hej Morten,

Det lyder fantastisk. Jeg har pt. fem godkendte artikler på Goon.dk og der vil helt sikkert komme flere fra min side. Det går altid super hurtigt med at få udgivet sin artikel.

Tak for det, det ser jeg frem til! Dine artikler er alle i høj kvalitet! Skulle nogen være interesseret, så er hans artikler her: Nicolai Busekist Ohlsen. De sidste par dage har godkendelsen været lidt længere end normalt, da jeg har haft et hoved at passe mm. :) Men håber det går - din nyeste artikel er i hvert falde lige blevet godkendt.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:32

Morten Madsen:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Hej Morten,

Tak for det, det ser jeg frem til! Dine artikler er alle i høj kvalitet! Skulle nogen være interesseret, så er hans artikler her: Nicolai Busekist Ohlsen. De sidste par dage har godkendelsen været lidt længere end normalt, da jeg har haft et hoved at passe mm. :) Men håber det går - din nyeste artikel er i hvert falde lige blevet godkendt.

Mange tak for dine pæne ord. Jeg bestræber mig naturligvis også på at levere artikler, der er af høj kvalitet. Jeg har også netop fået godkendt en artikel for intet mindre end 10 minutter siden.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:01

Nicolai Busekist Ohlsen:
Mange tak for dine pæne ord. Jeg bestræber mig naturligvis også på at levere artikler, der er af høj kvalitet. Jeg har også netop fået godkendt en artikel for intet mindre end 10 minutter siden.

Exactly! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 20:11

Skide godt gået Morten!

Af de databaser jeg har skrevet til, må jeg også indrømme, at GooN har været den mest brugervenlige. Du godkender dem altid lige med det samme. Og har man været så heldig at få skrevet noget fornuftigt, så er du heller ikke bleg for at gøre opmærksom på det med en venlig mail. Derudover er du også ret kreativ med at bikse nogle fede billeder sammen til artiklerne.

Der går ikke længe før, den næste artikel kommer! :-)

- Alexander

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:17

Er helt enig med Alexander!

Som jeg tidligere har påpeget, så er der virkelig hurtig service på når man indsender en artikel, og for mit vedkommende er der aldrig gået mere end 24 timer før en artikel er blevet godkendt. Det er rigtig positivt!

Samtidig giver du brugerne en rig mulighed for at skaffe et backlink eller to fra deres artikler, og hvis der endda ikke er backlinks i artiklen, så gør du os opmærksomme på det. Min seneste artikel havde jeg glemt at putte backlinks i, og det gjorde du mig opmærksom på efter at have godkendt den. Efter en hurtigt redigering fra min side, blev den godkendt med det samme, og så var alt godt.

Så brugervenligheden er virkelig i top, samt den service du yder for dine brugere. Vi har ikke lagt andet end tid i de små artikler vi tilføjer, og at du så yder sådan en service til brugere der ikke har kastet nogen investering i din side udover ord, så er det virkelig luksus. Jeg forventer at bruge Goon.dk lige så ofte i 2012, som jeg gjorde det i 2011. Min danske favorit blandt artikeldatabaser.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:48

Hej Morten,

Til lykke og supergodt gået!

Har du sat dig et mål for 2012?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)