Jeg har arbejdet på en ide, som jeg skal præsentere for Microsoft i starten af februar. Produktet handler om at skabe et sikkert internetmiljø for personer med særlige behov. Mit mål er, at få Microsoft til at lave skabelonen og integrere messenger. Der skal være underholdning, linksamling, samt gemmemuligheder. Grunden til at Microsoft vil se mig er, at Red Barnet og Børns vilkår har givet mig deres skriftlige støtte og selvfølgelig mine talegaver Jeg forventer at cirka 30.000 danske brugere vil få kontakt med produktet. Konceptet lader sig uden de store vanskeligheder oversætte til andre sprog og har derfor et stort internationalt potentiale. Her kommer problemet. Hvis Microsoft og Red Barnet vil hjælpe mig, har jeg et godt produktet, med stor markedsføringsværdi, men jeg skal bruge nogen som kan hoste og drive internetmiljøet. Jeg ser 3 muligheder for at finansiere konceptet. Brugerbetaling, reklamer eller en kombination. Jeg tænker og tænker, hvem kan den 3 partner blive? Jeg har selvfølgelig mange flere detaljer, men kom alligevel gerne med bud på, hvordan konceptet kan videreudvikles. Mange hilsner Morten |
Hvis Microsoft vil lege med kan du jo evt drive løsningen i deres Azure miljø?