|
Jobsøges:
Forhåbentligt sker det aldrig, med mindre man laver en funktion som man positivt skal tilmelde sig denne funktion for at blive spammet til med alt muligt ubrugeligt som man ikke selv har ønsket at se noget på skrift omkring.
|
Forhåbentligt sker det aldrig, med mindre man laver en funktion som man positivt skal tilmelde sig denne funktion for at blive spammet til med alt muligt ubrugeligt som man ikke selv har ønsket at se noget på skrift omkring. |
Køb ren argan olie her
skal vi ikke gøre det lovligt at køre 200 km i timen på motorvejen? jow alti alti måske (sæt kun et kryds) |
Hvis det blev tilladt at sende uopfordrede tilbud til hinanden via Aminos PB system, vil det efter min vurdering resultere i en massiv framelding af mulighed for at modtage Personlige Beskeder. Jeg ville selv være en af dem, som straks ville fravælge PBs, hvis det skete. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Samme her - det kunne måske overvejes som en mulighed i fremtiden, at Aminoer kunne tilmelde sig et nyhedsbrev hvor andre Aminoer med cvr.nr. kunne betale for at få sendt reklamen ud. Trendsales gør det samme for deres brugere fra tid til anden, og nogle har ganske god respons på disse. Kunne være en attraktiv indtægtskilde hvis der er nogle der tilmelder sig denne "tilbudsmail" funktion. |
Køb ren argan olie her
det tror jeg ikke er en god ide. jeg ville nok være den første til at programmere noget kan der sende "gode tilbud" til alle aminos brugere og sælge dette herinde. Og jeg er sikekrt ikke den eneste der ser denen mulighed. |
Det ville formentlig medføre kaos i indbakkerne, og jeg ville stensikkert slå PB-funktionen fra øjeblikkeligt. |
Der kunne ganske enkelt og let laves noget, der efter min mening er bedre. De, der ønsker at blive spammet med reklamer for dit og dat, kan skrive i deres profil at spam ønskes - så er der jo "frit slaw" for spammerne. Det kommer så aldrig til at stå i min profil M.v.h. Lone |
@Jobsøges: Det lyder som en helt igennem skidt og rigtig dårlig idé. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk