Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi ikke gøre PM med godt tilbud til andre Aminoer lovligt (så det ikke opfattes som spam)?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal vi ikke gøre PM med godt tilbud til andre Aminoer lovligt (så det ikke opfattes som spam)?

Skal det være tilladt for en amino at sende Tilbuds-PM til en anden amino uden det bliver opfattet som spam ?

• Ja helt sikkert (24,6%)
  • Nej bestemt ikke (75,4%)
  • Totalt antal stemmer: 61

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jobsøges:

Forhåbentligt sker det aldrig, med mindre man laver en funktion som man positivt skal tilmelde sig denne funktion for at blive spammet til med alt muligt ubrugeligt som man ikke selv har ønsket at se noget på skrift omkring.

Køb ren argan olie her

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

skal vi ikke gøre det lovligt at køre 200 km i timen på motorvejen?

jow

alti alti

måske

(sæt kun et kryds)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Jobsøges:

Forhåbentligt sker det aldrig, med mindre man laver en funktion som man positivt skal tilmelde sig denne funktion for at blive spammet til med alt muligt ubrugeligt som man ikke selv har ønsket at se noget på skrift omkring.

Hvis det blev tilladt at sende uopfordrede tilbud til hinanden via Aminos PB system, vil det efter min vurdering resultere i en massiv framelding af mulighed for at modtage Personlige Beskeder. Jeg ville selv være en af dem, som straks ville fravælge PBs, hvis det skete.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Entrepreneur - Jan:

Jobsøges:

Hvis det blev tilladt at sende uopfordrede tilbud til hinanden via Aminos PB system, vil det efter min vurdering resultere i en massiv framelding af mulighed for at modtage Personlige Beskeder. Jeg ville selv være en af dem, som straks ville fravælge PBs, hvis det skete.

Dbh. John

Samme her - det kunne måske overvejes som en mulighed i fremtiden, at Aminoer kunne tilmelde sig et nyhedsbrev hvor andre Aminoer med cvr.nr. kunne betale for at få sendt reklamen ud.

Trendsales gør det samme for deres brugere fra tid til anden, og nogle har ganske god respons på disse.

Kunne være en attraktiv indtægtskilde hvis der er nogle der tilmelder sig denne "tilbudsmail" funktion.

Køb ren argan olie her

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 13:13

NEJ tak.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 13:21

det tror jeg ikke er en god ide. 

jeg ville nok være den første til at programmere noget kan der sende "gode tilbud" til alle aminos brugere og sælge dette herinde. Og jeg er sikekrt ikke den eneste der ser denen mulighed.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 16:22

Det ville formentlig medføre kaos i indbakkerne, og jeg ville stensikkert slå PB-funktionen fra øjeblikkeligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 20:30

Der kunne ganske enkelt og let laves noget, der efter min mening er bedre. De, der ønsker at blive spammet med reklamer for dit og dat, kan skrive i deres profil at spam ønskes - så er der jo  "frit slaw" for spammerne.

Det kommer så aldrig til at stå i min profil Wink

M.v.h. Lone

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:38

@Jobsøges: Det lyder som en helt igennem skidt og rigtig dårlig idé.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)