Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé med stort vækstpotentiale i detailhandlen men ingen penge til at starte for...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Ja jeg er udemærket klar over man kan få automatiske fremskubningshylder. Men det koster jo som der tidligere er nævnt en herregård til en butik overalt... Det jeg siger er, at jeg har svært ved at se hvordan et redskab skal kunne trække varerne frem bedre end 2 hænder :) Og det var den ide jeg forstod trådstarteren havde. Mit hoved forestiller sig han tænker en form for skraber, ligesom når man spiller roulette, hvor "dealeren" eller hvad den person hedder, skraber alle mønterne til sig, hvis ik der er gevinst på dem. Og på den måde man skulle trække varerne frem. Men kan jo være jeg har misforstået trådstarter :)

MVH
Hans

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 22:33

Hej !

Jeg har fulstændig samme tankegang som hanspedersen.  Min baggrund er 20 år i supermarked bl.a. 10 år som butikschef i coop. Hvis trådstarter har fået en genial ide til et redskab som kan rykke varer frem på en mere effektiv/hurtigere måde end det foregår på i dag i supermarkeder uden at det kræver store investeringer, så er jeg sikker på at det vil være interessant for dem.Du er velkommen til at kontakte mig med en PB så vil jeg se om jeg kan hjælpe dig på vej.

Mvh

ulven 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:38
Hej k.grove

Måske kan du finde inspiration i bogen "One Simple Idea" af Stephen Key

Den kan købes på Amazon både som alm. bog og som Kindle edition til en billig penge.

Den bog handler om præcis din problemstilling
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:56

Det lyder som en bog, jeg helt klart kunne bruge til noget fornuftigt. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)