Mit umiddelbare gær vil være, at din side er meget ny og derfor endnu ikke er indexeret af Google.
Start med at lave noget linkbuilding til siden eksempelvis med et link her fra Amino til din side applikationen.dk. Så vil din side snart komme til at stå rigtigt i Googles indeks.
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Mit umiddelbare gær vil være, at din side er meget ny og derfor endnu ikke er indexeret af Google.
Start med at lave noget linkbuilding til siden eksempelvis med et link her fra Amino til din side applikationen.dk. Så vil din side snart komme til at stå rigtigt i Googles indeks.
Linkbuilding hjælper ikke noget så længe der er NoIndex på siden
@trådstarter
Du har spærret for indeksering og det er grunden til Google ikke indekserer dit site. Hvis du fjerner spærringen vil siden kunne indekseres.
Du kan gøre det i editoren som er indbygget i Wordpress... gå ind på template index (mener jeg det er) og fjern det... her kan du også smide noget description og keywords hvis det er dét du vil... pm'et dig...
Og hvordan fikser jeg det når jeg sidder med Wordpress? :)
Nu ved jeg ikke hvordan du har spærret det, der er flere forskellige muligheder, men et godt bud er under "indstillinger" - "privatliv" hvor man med een indstilling kan sætte NoIndex på alle sider.