Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på FaaGavekort.dk efter tidligere feedbacks

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har tidligere sidste år skrevet ind om feedback på min hjemmeside faagavekort.dk

Jeg opsummere de ting som folk synes var forvirrende fra de få svar jeg fik

Nyt - Domæne - Havde FåGavekort.dk har jeg stadigvæk pga. Kombalitets problemer osv.

En side med alt mulig information om sitet - Er nu lavet

Forside med oprettelse - Er nu også lavet :)

Ville bare høre hvad i synes om sitet og er godt klar over designet ikke er verdens flotteste

Men kom med ris/ros kritik osv.

Mange Tak og Godt Nytår :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:34

dit domæne er http://www.faagavekort.dk/ ikke det der står i tråden det virker kun med www

ikke det med å og det som peger mod den med 2 aa virker det kun www få det rette dns pegning for der er åbenbart meget der linker med å og alle uden www de peger ikke mod siden da www dns visning ikke virket

google plus på siden det social er blevet vigtigere

mere tekst på siden hvorfor skal give feedback på siden der nærmeste mere står tekst anden siden om jer gavekortet.dk med mere det virker meste som et log in og info andre sider , vis folk først er anden side er de svært at få dem tilbage på din side derved vigtigt mere info egen side så du beholder bruger på egen side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 18:52

Er der nogen som er friske på lidt mere kritik?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Jeg synes, det er en pæn side med friske farver. Har nogle forslag.

Lige da jeg kom ind på forsiden troede jeg faktisk, at det blå felt, hvor der står FåGavekort.dk, var en slags "faneblad". Men det kan jeg godt se, at det ikke er. Jeg synes, du skal få det integreret med boblerne, fordi boblerne synes jeg er vellykkede. For mig virker det malplaceret med det blå felt med FåGavekort.dk midt på den blå menulinje. I øvrigt er jeg enig med Mikael i, at du skal holde fast på ENTEN FaaGavekort.dk ELLER FåGavekort.dk. La' vær' at blande det sammen.

De fire felter midt på forsiden et stykke nede, Email og Bekræft Email, forvirrer, fordi man skal indtaste sin email UNDER feltet, hvor der står Email. Hvis du kigger i venstre-kolonnen er der et par login-felter med bl.a. Email, men her skal man indtaste sin email i feltet TIL HØJRE for Email. Det er ikke konsekvent. Det er fint, som det står i venstre-kolonnen, men det nederst på forsiden bør du modificere, så princippet modsvarer venstre-kolonnen.

Der er 3 figurer på forsiden: To ansigter lige over overskriften Opret dig herunder, et par mønt-stabler over overskriften Tjen Point! samt en gaveæske over FåGavekort! Der er ikke lige meget plads til de 3 kolonner. Gaven har meget mere plads end de to andre, som klumper sammen. Alle bør have lige meget plads. Kan du se, hvad jeg mener?

Jeg vil anbefale dig en korrektur-læsning. Det er ikke fordi, der er mange stavefejl, men du bruger store og små bogstaver nærmest i flæng. Fx skriver du "Der er Oprettet 509 Brugere". Ret Oprettet til oprettet. Få en søster eller din mor eller en anden til at korrektur.

Jeg bruger Chrome på XP med 1024x768, og der kommer en fejlmeddelse bag Facebook-logoet, se figuren herunder. Der står noget med Warning...

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:34

Hey Staffan :).

Kunne du have interesse i at hjælpe os med at teste vores nye system :).

Gætter mig til at du lever på affiliate annoncer. Mod din hjælp får du 6 måneders gratis brug af systemet.

http://www.amino.dk/forums/t/149134.aspx

Du kan se mere der :).

Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)