Hey Aminoer Jeg har tidligere sidste år skrevet ind om feedback på min hjemmeside faagavekort.dk Jeg opsummere de ting som folk synes var forvirrende fra de få svar jeg fik Nyt - Domæne - Havde FåGavekort.dk har jeg stadigvæk pga. Kombalitets problemer osv. En side med alt mulig information om sitet - Er nu lavet Forside med oprettelse - Er nu også lavet :) Ville bare høre hvad i synes om sitet og er godt klar over designet ikke er verdens flotteste Men kom med ris/ros kritik osv. Mange Tak og Godt Nytår :) |
dit domæne er http://www.faagavekort.dk/ ikke det der står i tråden det virker kun med www
ikke det med å og det som peger mod den med 2 aa virker det kun www få det rette dns pegning for der er åbenbart meget der linker med å og alle uden www de peger ikke mod siden da www dns visning ikke virket
få google plus på siden det social er blevet vigtigere
mere tekst på siden hvorfor skal give feedback på siden der nærmeste mere står tekst anden siden om jer gavekortet.dk med mere det virker meste som et log in og info andre sider , vis folk først er anden side er de svært at få dem tilbage på din side derved vigtigt mere info egen side så du beholder bruger på egen side