Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lytter.dk - nyt musiksite!

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, har du en hurtig forbindelse, er der ingen problemer. 

Men jeg vil da klart sætte mig ind i at optimere sitet, så enhver kan nyde det. Og som sagt, siden skal da udvikles endnu mere i fremtiden - der er masser af planer. Jeg skal jo starte et sted ;)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:38
Øh jeg sidder på en 100mb forbindelse! Og på både iMac, iPad og pc, og performance stinker....
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 19:44

Jeg har selv oplevet ganske normale forbindelser, hvor siden kører fint. Men, den skal selvfølgelig køre fint for alle.

Planen er, at der bliver vist et vist antal kunstnere på forsiden, hvorved man kan bladre med sidevisning. Dette vil lette ventetiden, da langt færre billeder skal loades :)

Og igen, optimering af sitet kommer løbende!

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 19:48

Oplever ingen problemer her.

Tillykke! ;-)

Fedt koncept. 

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46

udnyt titlen bedre google viser altid 64 tegn udnyt det og lav dem alle unikke alle heder dit domæne navn http://lytter.dk/ det er ikke særligt unik og med sådan en kort titlen

kontakt siden frem med cvr nummer vis haves et og mere adresse info det gør siden mere troværdigt,

der mangler twitter logo og google plus logo

en siden om jer hvem er i, det mangler det giver også tekst til søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:56

Fedt med en dansk musikside! Og fedt at du tager kampen op. Der findes jo ret mange musiksider på nettet, men hvis man forstår at vinkle den på den rigtige måde, så kan man sagtens få succes. Det kræver dog hårdt arbejde. 

Jeg har dog lidt kritik, som falder mig ind, når jeg besøger siden:

Som andre har været inde på, så er siden lidt kedelig. Jeg har læst, hvad du skriver ang. det stilrene, men det kan måske også blive FOR stilrent. Der mangler lidt flere farver og lidt mere knald for at gøre det interessant.

Derudover mangler jeg noget beskrivelse af, hvad det er for en side og hvad man kan. Hvis ikke jeg var kommet via Amino, så vidste jeg ganske enkelt ikke, hvad siden handlede om. I det mindst mangler der et "Om Lytter.dk" i menuen, så man kan få en kort beskrivelse.

Sidst men ikke mindst mangler jeg lidt mere tekst på selve forsiden. Bare nogle helt korte beskrivelser kunne hjælpe meget - igen - det kan blive FOR stilrent efter min mening. 

Men fortsæt det gode arbejde - så skal det nok blive godt.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:19

Hej Mikael,

Tillykke med dit site - jeg synes stilen og indeholdet er superfedt og det er helt klart et sted jeg vil vende tilbage til hvis der sker noget løbende og der evt. også kommer lidt flere genre ind over.

To ting der lige slog mig: 1. Siden er for tung, der skal optimeres nogle steder, vi snakker næsten Amino-fart (og det er langsomt! ;))

2. Din side virker udmiddelbart fokuseret på dansk musik, men det er ikke noget der helt klart fremgår. Som musikinteresseret kunne jeg godt tænke mig at du enten slog helt fast at lytter.dk handler 100% om ny dansk musik eller at du altid skrev om en kunstner er dansk eller ej i beskrivelserne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:31

Jeg takker igen for kommentarerne :)

Jeg har netop optimeret siden lidt, bl.a. med færre kunstnere på forsiden, for at lette ventetiden. En side omkring Lytter.dk er også på vej!

Jeg har arbejdet som webdesigner og grafiker i flere år, og har derfor mange planer med logoet, og i det hele taget, hvordan logoet kan blive langt mere spændende at se på. Min personlige stil, er faktisk som man ser her. Flere farver kunne være et fint tiltag, og det skal jeg nok tænke over - helt sikkert!

En god omgang Google-optimering er selvfølgelig også i tankerne - der skal klart ske ting! Men netop et site som dette, er noget folk lærer at kende via bl.a. de sociale medier.

Fra DK
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 22:40

Hej Mikael

Jeg synes det er en god side og kan godt lide din feature med at man kan se video fra "lytter.dk anbefaler".
Fed side du har, lidt i stil med min egen www.musikblogger.dk

Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:46

Tak for det, Brian. Også et super cool site du har dig :)

Side 4 ud af 8 (73 indlæg)