Ja, ok. Jeg har så både "Nyheder" og "Blog". Der er flere, der har spurgt hvorfor, men det er simpelthen, fordi "Nyheder" for mig udelukkende omhandler dette: nyheder. Hvem, der netop er gået i studiet, hvem der udgiver nye albums og hvornår, koncerter, etc..
Hvorimod "Blog"-delen vil give mig personligt en mulighed for at skrive alle mulige personlige betragtninger omkring musikgenrer, musik i forskellige årtier, fremhæve specifikke kunstnere og deres karrierer, osv. Det lukker op for en masse muligheder.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Kan se det er wordpress og et købt theme du bruger. Wp har mange muligheder for optimering, men din mySQL database server er sløv som bare pokker. Cache og optimer eller flyt webhotel. Mvh
Hvis jeg ikke kom her fra amino ville jeg ikke ane hvad det var for en side. Der er nada info på forsiden, kun en masse billeder. Siden er holdt enkelt, det er ok, meeen lidt mere spræl på i farve valg, logo valg er helt væk.
Bryder mig faktisk ikke om siden, kan dog godt lide iden med billederne, hvis der blot havde været lidt info om hvad de var der for ;)
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Du blir nød til at sætte dig ind i hvordan WP fungerer. Der er tonsvis af plugins der optimerer ydelsen, feks caching og indenrigs af sider, så de faktisk blir statiske, fremfor dynamisk genereret og med 50-150 SQL forsørgelser når man bare tilgår din forside. Syntes indhold og layout er kedeligt. Du kommer ikke langt med købte themes der er så simple. Men hastigheden er dræbende og man forlader siden hurtigt. Beklager men det er min ærlige mening.