- Virkelig flot arbejde! - Det ser godt ud :-) Da siden er dejlig stilren, så kunne jeg måske godt bruge lidt spræl i logo'et - Men det er jo bare min lille mening.
Held og lykke med projektet! Jeg kunne nemt gå hen og blive en fast læser!
Tak for responsen alle sammen, og jeg vil tage de forskellige råd til mig!
Det er jo selvfølgelig stadig meget nyt, og der er flere ting der lige skal finpudses. Men fedt lige at få andres mening også - kan man jo altid bruge :)
Mht. at se kunstnernes genrer, så kommer der en drop-down hvis du holder musen henover menupunktet "Kunstnere". Det giver et lidt større overblik. Men jo, man kunne da godt have genren stående ved hver kunstner på forsiden. Dét vil jeg lige overveje.
Det fede ved et sådan musiksite er de mange muligheder, der ligger ude i fremtiden i form af diverse features. Vil da også anbefale, at du får dig en blog på siden, hvis du føler, du har meget at sige om musik. Det har jeg på mit kommende (internationale) musiksite og har fundet på rundt regnet 70 emner til blogindlæg (indtil videre). Det skal nok give noget værdi i form af godt indhold og SEO.
Her loader siden i øvrigt ok hurtigt - en lille smule langsomt, men ikke en hastighed, der ville få mig til at forsvinde, før den var oploadet.
Godt arbejde. Forstsæt med at køre på.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
JEg syntes desværre din side er noget kedelig, når man tænke på det handler om musik.kunne man ikke tilføje nogen mere levende farver,så siden virker frisk?? Din overskridt lytter.dk er fiks nok,men kan du gøre den logoet til mere blikfang eller levende? Jeg havde svært ved at finde ud af hvad siden egentlig skulle bruges til,måske lidt mere herom??og der er ingen steder folk kan kontakte jer på,jo via en mail,men der står INTE Tom hven du/i er, og for mig virker det utroværdigt....
Virkelig flot arbejde! - Det ser godt ud :-) Da siden er dejlig stilren, så kunne jeg måske godt bruge lidt spræl i logo'et - Men det er jo bare min lille mening.
Jeg er enig med dem der synes at logoet er kedeligt. Dit logo mangler genkendelighed, og genkendelighed er vigtigt, især hvis du vil huskes rundt omkring, når dit logo vises på bannerreklamer m.m. i fremtiden. Dit logo er dit "brand".
Jeg forstår ikke hvorfor Facebooks ikon får mere eksponering i form af farve i forhold til dit eget logo (eller mangel på samme), det er vel ikke meningen at Facebook´s synlighed skal overskygge dit eget?
Jeg forstår godt at du ønsker et stilrent logo, men det er alt for tomt og intetsigende. Det har ingen personlighed, og ligner random tekst fra et købt theme/template.