Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lytter.dk - nyt musiksite!

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hello,
Here is the video feedback I made you:

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. 
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:28

Super flot side, men savner noget mere tydelig info på forsiden om hvad formålet med lytter er??

- Er du et pladeselskab?

- Kan musikken købes direkte på sitet?

- Vejledning for kunstnere der gerne vil eksponeres på sitet. 

Men flot og brugervenlig hjemmeside.. nice work! Yes

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Hej! 

- Virkelig flot arbejde! - Det ser godt ud :-)
Da siden er dejlig stilren, så kunne jeg måske godt bruge lidt spræl i logo'et - Men det er jo bare min lille mening.

Held og lykke med projektet! Jeg kunne nemt gå hen og blive en fast læser! Smile1 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:06

Tak for responsen alle sammen, og jeg vil tage de forskellige råd til mig!

Det er jo selvfølgelig stadig meget nyt, og der er flere ting der lige skal finpudses. Men fedt lige at få andres mening også - kan man jo altid bruge :)

Mht. at se kunstnernes genrer, så kommer der en drop-down hvis du holder musen henover menupunktet "Kunstnere". Det giver et lidt større overblik. Men jo, man kunne da godt have genren stående ved hver kunstner på forsiden. Dét vil jeg lige overveje.

Igen, tak alle sammen!

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:40

Hej Mikael.

Flot, enkelt og elegant.

Det fede ved et sådan musiksite er de mange muligheder, der ligger ude i fremtiden i form af diverse features. Vil da også anbefale, at du får dig en blog på siden, hvis du føler, du har meget at sige om musik. Det har jeg på mit kommende (internationale) musiksite og har fundet på rundt regnet 70 emner til blogindlæg (indtil videre). Det skal nok give noget værdi i form af godt indhold og SEO. Smile

Her loader siden i øvrigt ok hurtigt - en lille smule langsomt, men ikke en hastighed, der ville få mig til at forsvinde, før den var oploadet.

Godt arbejde. Forstsæt med at køre på.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Héjhej

JEg syntes desværre din side er noget kedelig, når man tænke på det handler om musik.kunne man ikke tilføje nogen mere levende farver,så siden virker frisk?? Din overskridt lytter.dk er fiks nok,men kan du gøre den logoet til mere blikfang eller levende? Jeg havde svært ved at finde ud af hvad siden egentlig skulle bruges til,måske lidt mere herom??og der er ingen steder folk kan kontakte jer på,jo via en mail,men der står INTE Tom hven du/i er, og for mig virker det utroværdigt....

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:26

Hej Miriam.

Pointen er netop, at designet skal være enkelt og stilrent. Det er billederne der skal bidrage med farver og blikfang :)

Mht. at kontakte siden, kan dette snildt klares under menupunktet "Kontakt".

Det med at konceptet måske er lidt svært at se, kan der måske være noget om. Dén må jeg lige tygge på :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 15:30

Hej TT Tekstforfatter.

Jeg har sektionen "Nyheder", hvor jeg vil smide musiknyheder, nye kunstnere og ja - der er jo en del at skrive om :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:48

Ebbe Hansen:
Virkelig flot arbejde! - Det ser godt ud :-)
Da siden er dejlig stilren, så kunne jeg måske godt bruge lidt spræl i logo'et - Men det er jo bare min lille mening.

Det var nok mere det her jeg også mente...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er enig med dem der synes at logoet er kedeligt. Dit logo mangler genkendelighed, og genkendelighed er vigtigt, især hvis du vil huskes rundt omkring, når dit logo vises på bannerreklamer m.m. i fremtiden. Dit logo er dit "brand".

Jeg forstår ikke hvorfor Facebooks ikon får mere eksponering i form af farve i forhold til dit eget logo (eller mangel på samme), det er vel ikke meningen at Facebook´s synlighed skal overskygge dit eget?

Jeg forstår godt at du ønsker et stilrent logo, men det er alt for tomt og intetsigende. Det har ingen personlighed, og ligner random tekst fra et købt theme/template.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)