Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os skyde året i gang, med en "partner søges"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Go’ aften amigos!

Jeg håber i har haft en god jul og et fantastisk nytår. Jeg håber at 2012 bliver et år, hvor i får søsat alle jeres gode ideer, og får dem forvandlet til succeser. Jeg har som så mange af jer andre en ide, som jeg gerne vil udføre. Har snakket med nogen omkring ideen, og fået noget feedback på den, så det er ikke ligesom mange af de andre ideer jeg har haft, hvor det ikke er gennemtænkt. Nu er det så tid til, at jeg skal finde en partner til projektet.

Jeg vælger ikke at skrive en hulens masse, om ideen, i det åbne forum. Men selvfølgelig får i noget at tage udgangspunkt i, så jeg forhåbentlig får nogle henvendelser fra folk, som godt kunne have interesse i projektet.

Projektet omhandler de danske biografer, nye film, og anmeldelser

Projektet kan tjene hjem, ved at sælge produkter

Projektet håber jeg, kan blive til noget stort, på grund af de mange muligheder.

Jeg skriver gerne mere til folk, som kunne have interesse i et projekt, hvor de 3 nævnte ting, er fundamentet for ideen. Skriv løs i PB – har lige tømt indbakken, så er klar til et år med nye beskeder :)

Til sidst skal nævnes, at du helst skal være over 18 – jeg kan godt gå med til undtagelser. Du skal kunne gå ind i projektet med engagement og lyst til at arbejde for, at det bliver godt.

.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:37

Hejsa,

Det lyder som et gennemtænkt projekt du vil starte op - der var lige en ting jeg studsede over, du skriver ikke rigtig hvad du søger en partner til. Er det sådan generelt drift af website, er det kreativ fremstilling, grafisk design, kundebetjening, b2b, affiliating - eller er det bare alt, så længe man er interesseret i emnet?

Jeg ønsker dig held og lykke med at finde den rigtige og god vind med projektet.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:42

Kristoffer Broholm:
hvad du søger en partner til

Det jeg søger en partner til, er lidt af hvert. Jeg har sådan set designet til hjemmesiden, og jeg har lavet en demo af den, som man også får link til, hvis man har interesse i projektet. Men hvis der i fremtiden skal laves nyt design, så er det enten partneren der skal lave det, ellers skal vi ud og købe det - projektet tjener hurtigt de penge ind igen, hvis det går som planlagt.

Kristoffer Broholm:
generelt drift af website

Det eneste der skal laves "generelt" på siden, er at tilføje nye film trailers, skrives anmeldelser og forhandles med biografer. Jeg har planer om at stå for at vedligeholde siden, hvor partneren skal stå for kommunikation mellem os og biograferne. Markedsføring deler vi mellem os.

Kristoffer Broholm:
så længe man er interesseret i emnet

Det er et krav ;)

.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)