Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger FACEBOOKSIDER til rimelige priser!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg søger facebooksider med mange likes og stor aktivitet. Hvis du har sådan en side eller lignende, så kontakt mig over en PB med informationer og link til din gruppe. Du skal ikke tøve med at kontakte mig.

Godt nytår!

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57

hvad vil du give pr. bruger ? 

Mvh

Mark

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 23:21

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

hvad vil du give pr. bruger ? 

Mvh

Mark

Du må meget gerne præsentere din side for mig over en PB - og meget gerne angive en realistisk pris. Så kan jeg bedre vurdere de forskellige tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

Vil meget gerne smide et par links til mine halvstore sider. Men jeg ville egentligt bare høre hvad du gav pr 100 brugere? Bare så jeg ikke spilder min tid..

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Padder:
Du må meget gerne præsentere din side for mig over en PB - og meget gerne angive en realistisk pris. Så kan jeg bedre vurdere de forskellige tilbud.

Fra Farum
Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Bump

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 18:26
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Padder:

Bump

Du behøver ikke blive ved med at bumpe tråden. Så længe du ikke selv gider komme med flere oplysninger kan du ikke forvente nogle seriøse svar.

Jeg er f.eks. ikke tankelæser og ved ikke hvad du forventer når du skriver  "mange likes" eller "stor aktivitet". Vær mere konkret.

Jeg har heller ingen ide om hvad du mener med "rimelige priser", overvej at det der er rimeligt for mig måske ikke er det for dig. Hvilket prisleje forventer du at handle disse grupper til? Når jeg hører sådan en formulering plejer jeg med det samme at tænke at her er en der ikke gider give en skid for tingene så ham gider jeg ikke engang kontakte.

Det er ikke sikkert det er ment sådan men når du bruger sådan en formulering i stedet for at være konkret så risikerer du at en del slet ikke gider begynde at skrive til dig.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:29

Normalt er de evige moderatorer altid klar til at slette et indlæg, der indeholder ordet "bump"!!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:37

Normalt sidder moderatorne og passer deres eget arbejde. Det er kun når de snupper en kaffe-kage pause at de evt. ser uregelmæssigheder der skal over knæet.

Men du er altid velkommen til at anmelde indlæg så kigger vi nærmere på det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)