|
Hej Amino'er! :-) Er der nogle der kan forklare mig hvordan man gør at der kommer de der kategorier under ens domænenavn på Googles søgeresultater. F.eks. har Amino "Virksomhedsbørs", "Events" etc. når man søger efter dem på Google. Kan huske at jeg læste en side for et stykke tid siden, hvor Google ikke sagde hvordan man gjorde. Men ved ikke om de stadig ikke gør det, og der er vel nogen der har fundet ud af det, siden der er så mange sider der har det. Håber der er nogen dr kan hjælpe! :-) |
Kategorier under ens domænenavn på Google
- 1
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Okay. Så det er kun dét, det handler om? :-) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Det kommer automatisk ved visse søgninger, hvor du længe har haft topplacering. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
|
@ Jonas: Okay, mange tak for dit svar :-) |
|
interne links kan du fortælle disse sider vigtigste for dig største chance de vigtigste vises vis interne orden i orden indgående links mod de sider hjælper også videoer hjælper altså det giver flere klikke større chance linker i alt en super måde husk aldre tæller med jo ældre side jo nemmere få disse links især vis links strukturen er i orden mange ting tæller opdatere nyheder , du kan prøve på alle mulig måde sig disse sider er vigtigste siger kun prøve for i sidste ende viser google dem de synes bedste , men tit vises dem som man ønsker |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
|
Det er så ikke korrekt Mikael |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
vidste jeg godt jeg skriver heller ikke links bestemmer hele men det tit viser dem vej vis vejer google vejen med interne links med mere måske forklare det dig bedre dette her hvad jeg mener http://www.concept-i.dk/blog/google-sitelinks.html |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
|
jeg tror også mig jonas er enig jeg læste denne her blog http://www.concept-i.dk/blog/google-sitelinks.html jeg tror han misforstod mig |
Bliv gratis medlem