Hej Kære aminoer. I mens jeg har skrevet og arbejdet på min bog, har jeg haft lidt ekstra tid. Den tid har jeg brugt på at lave en hjemmeside om Ferie i Usa. Et spændende emne og samtidig meget stort med en masse muligheder. Nu er det så tid til at fokuserer 100% på min bog. Derfor rydder jeg lidt op i mine mindre projekter! Her er muligheden for at få fundamentet til et affiliate og adsense site. Siden er opsat i cms systemet http://www.concrete5.org/ Simpelt og brugervenligt system. Hvad får du? Siden der er tale om er FERIEUSA.DK dvs. domænet. Template fra selv samme udbyder. Billedet der er brugt som banner, stammer fra Colourbox.dk og er købt hos dem. Alle tekster dvs. indhold er unik skrevet. og findes derfor ikke på andre sider. Da jeg udelukkende har lavet sitet for sjov, findes der ingen statistikker på sitet, og jeg har heller ikke haft annoner af nogen art på siden. Så heller ingen indtægt. Køber modtager hjemmesiden som en rar fil pr mail. Og domænet overføres når pengene er gået ind på min konto. Har du interesse for USA? eller interesse i at drive et site med Ferie i USA som hovedemne, så er her muligheden for at erhverve sig et en god start!. Siden sælges som privat person. Buddene slutter fredag. kl. 22.00 :) Har i spørgsmål så spørg i tråden! |
Kan du ikke sætte noget analytics på, og så opdater tråden med noget besøgsstatestik midt på ugen ?
Mvh
Mark