Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god revisor?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der kan anbefale en god og billig revisor til et enkeltmandsfirma ,med et simpelt regnskab?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Godt nytår!

Jamen du skal da være velkommen hos ps.

Klik på signaturen for oplysninger.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:38

Hej Oernstroem

Velkommen til Amino.

Jeg holder foredrag som sidebeskæftigelse. En af de bedste investeringer jeg foretog da jeg startede var at få en revisor. Jeg kan anbefale at du tager en snak med Jacob fra Eye-revision. Jeg har været meget tilfreds med den service han har ydet. Al vores kommunikation er på mit ønske foregået på mails - og han lyver ikke når han skriver, at de er klar når du er.

Håber du kan bruge det. Godt nytår.

Søren

Fra København
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:15
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:20

Hej..

Ja jeg kan varmt anbefale min egen revisor.

Det er en far og hans søn der driver firmaet, og de er både billige og altid klar med nye ideer for at optimere regnskabet.

Jeg har været meget tilfredse med dem efter jeg selv har startet egen virksomhed for 6 mdr. siden.

Firmaet hedder Økonomihuset og de holder til i Frederikssund, prøv at gi dem et ring :)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 21:30

Jeg leder også efter en revisor, så jeg klikker på alle de forslag, I kommer med. 

Interessant så forskelligt, de enkelte firmaer præsenterer sig. Selv forestrækker jeg så absolut, at man kan læse om firmaets (medarbejderes) uddannelse, erfaring og der må gerne også være et foto på. At prisen står der, er i mine øjne også et plus.

Er det mon en fordel at man kan tale face-to-face med sin revisor eller er det ligegyldigt?

Glæder mig til at læse flere forslag Geeked

/Marianne

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 21:37

Peter - Revisor:

Godt nytår!

Jamen du skal da være velkommen hos ps.

Klik på signaturen for oplysninger.

MvH

Peter

Ville ganske enkelt vælge Peter, hvis jeg stod i den situation. Hvis man blot kigger hans indlæg igennem her på Amino, virker han som en mand jeg gerne ville arbejde med. 11.000 Post gør ham i min optik også meget dedikeret. At han har drevet sit firma i langtid er endnu et plus. Ville vælge ham hvis jeg skulle vælge nogen.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:45

Hejsa,

Jeg kan varmt anbefale Nielsen & Christensen, som jeg selv har brugt i mere end 15 år (http://www.n-c.dk). De har afdelinger i Kbh., Aars & Aalborg.

Men ellers vil jeg da ud fra debatten her på Amino mene, at også "Peter - Revisor" vil være et godt bud. Han fremstår meget kompetent, professionel og hjælpsom.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 21:47

Søren Sjøgren:
En af de bedste investeringer jeg foretog da jeg startede var at få en revisor. Jeg kan anbefale at du tager en snak med Jacob fra Eye-revision. Jeg har været meget tilfreds med den service han har ydet. Al vores kommunikation er på mit ønske foregået på mails - og han lyver ikke når han skriver, at de er klar når du er.

Jeg er også i "Stald" hos Eye-revision - og fordelen er, at man stort set på alle tider af døgnet kan stille Jacob spørgsmål, og man får svar utroligt hurtigt. Alting er lavet til tiden og der er styr på stumperne. 

Min bedste anbefaling til Jacob og Eye-Revision.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)