Jeg bruger ikke Mac, så jeg har desværre ikke muligheden. Jeg vil dog gerne benytte mig af dit tilbud. Det drejer sig om en tekst der skal på en enkelt side PDF skabelon. Hvis du sender mig din email i en PM, kan jeg maile dig skabelonen og teksten?
Jeg må pinlig berørt indrømme, at jeg ikke er særlig bevendt med andet end Photoshop i Adobe verdenen, selvom jeg er den lykkelige ejer af alle deres programmer.
Jo - men det lader til at du ikke har slået muligheden for PM til. Send her: soren *at* sorensjogren.dk eller fang mig via Skype: sorensjogren. Jeg er først ved en computer i aften efter 2100.
Tak for dit besyv. Det er dog efter al sandsynlighed ikke et program jeg kommer til at benytte mig af fremover og af samme grund overkill at bruge penge på. Jeg vil istedet gøre brug af Søren gavmilde tilbud.
Jo - men det lader til at du ikke har slået muligheden for PM til. Send her: soren *at* sorensjogren.dk eller fang mig via Skype: sorensjogren. Jeg er først ved en computer i aften efter 2100.
Godt nytår
Hej Søren, you got mail. Jeg har også tilføjet dig på Skype, så vi lige kan koordinere hvis behovet er der for det.
Jeg synes at kunne læse nedenfor at du havde nogle af programmerne fra Adobe familien? Hvis det er sandt, så kan du benytte Adobe Acrobat til at tilføje elementer som fx tekst direkte ind i et allerede eksisterenede PDF dokument - og hvis dokumentet er låst for redigering gør det ikke noget!
Hvis du printer PDF'en til et nyt PDF-dokument så kan du i det nye (der ikke er låst) indsætte tekst direkte som et element.