Hej alle. Hvornår sender i jeres nytårsbrev ? I dag eller i morgen ?
På forhånd tak. |
min kom på lidt over midnat i dag ;) Så kan folk læse den i dag mens de slapper af eller imorgen når de stener med deres tømmermænd.
min kom på lidt over midnat i dag ;) Så kan folk læse den i dag mens de slapper af eller imorgen når de stener med deres tømmermænd. |
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Tak for dit svar, samme tanke havde jeg. Er bare bange for at alle kommer i morgen = Mindre chance for mit bliver glemt :) |
jeg sender mit lige klokken 12 i aften der går vi ind i det nye år , i mener nyhedsbrev ved ens hjemmeside vis jeg forstår jer korrekt |
Hej Mikael. Det fik jeg selvfølgelig ikke skrevet. Det er email. Hvorfor der ? Der er ingen som læser der :) ? |
når man har fået de første 10000 nyhedsbreve idag og igår fra alle mulig jeg sletter bare alle jeg kan ikke overskue det , jeg er glad for godt nytår men har ikke tid til at læse alle samme og dem som får færre det kræver også tid og læse og det er det samme i alle samme godt nytår ønskes herfra skulle jeg på 2 dage kunne nå og læse mere nyhedsbreve end har jeg skrevet de sidste 3 år indlæg det går jo langt tid |
Dvs du mener alle andre sender i dag ? :) Og tak for dit input |
ja korrekt de fleste bliver sendt idag om sender dem igår eller idag bliver de fleste ikke læst på en eller måde gøre dine mere spændende , måske god titlen der gør folk læser altså ikke skriver kun titlen godt nytår med skriver også nogle nytårs tilbud der kommer i det nye år så folk vil åbne mail , i stedet for at slettet mail |