Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår sender i jeres "nytårsbrev" ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Hvornår sender i jeres nytårsbrev ?

I dag eller i morgen ?

På forhånd tak.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 12:52

min kom på lidt over midnat i dag ;) Så kan folk læse den i dag mens de slapper af eller imorgen når de stener med deres tømmermænd.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 12:54

VDLgroup :

min kom på lidt over midnat i dag ;) Så kan folk læse den i dag mens de slapper af eller imorgen når de stener med deres tømmermænd.

Tak for dit svar, samme tanke havde jeg. Er bare bange for at alle kommer i morgen = Mindre chance for mit bliver glemt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:03

jeg sender mit lige klokken 12 i aften der går vi ind i det nye år , i mener nyhedsbrev ved ens  hjemmeside  vis jeg forstår jer korrekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 13:10

Mikael christiansen:

jeg sender mit lige klokken 12 i aften der går vi ind i det nye år , i mener nyhedsbrev ved ens  hjemmeside  vis jeg forstår jer korrekt

Hej Mikael.

Det fik jeg selvfølgelig ikke skrevet. Det er email.

Hvorfor der ? Der er ingen som læser der :) ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:17

Next.man:

Mikael christiansen:

Hej Mikael.

når man har fået de første 10000 nyhedsbreve idag og igår fra alle mulig jeg sletter bare alle jeg kan ikke overskue det , jeg er glad for godt nytår men har ikke tid til at læse alle samme og dem som får færre det kræver også tid og læse og det er det samme i alle samme godt nytår ønskes herfra

skulle jeg på 2 dage kunne nå og læse mere nyhedsbreve end har jeg skrevet de sidste 3 år indlæg det går jo langt tid

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 13:21

Mikael christiansen:

Next.man:

Mikael christiansen:

Hej Mikael.

når man har fået de første 10000 nyhedsbreve idag og igår fra alle mulig jeg sletter bare alle jeg kan ikke overskue det , jeg er glad for godt nytår men har ikke tid til at læse alle samme og dem som får færre det kræver også tid og læse og det er det samme i alle samme godt nytår ønskes herfra

skulle jeg på 2 dage kunne nå og læse mere nyhedsbreve end har jeg skrevet de sidste 3 år indlæg det går jo langt tid

Dvs du mener alle andre sender i dag ? :)

Og tak for dit input

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja korrekt de fleste bliver sendt idag om sender dem igår eller idag bliver de fleste ikke læst

på en eller måde gøre dine mere spændende , måske god titlen der gør folk læser altså ikke skriver kun titlen godt nytår med skriver også nogle nytårs tilbud der kommer i det nye år så folk vil åbne mail , i stedet for at slettet mail Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)