Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino udvikler ens "jeg" - Godt nytår!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godmorgen..

2012 står og ånder os i nakken.

Siden jeg startede på Amino, er der sket rigtig meget.

Jeg deltager aktivt i debatterne, og håber at folk har fået et godt indtryk af mig.

At folk gider dele sine erfaringer, samt rådgive en... Det er perfekt!

Derudover har jeg fået et par gode venner herinde fra, som virkelig har hjulpet mig!

En stor tak skal lyde til Casper Blom - Casper har været der fra dag 1 af. Man kan vel godt sige, at Casper har været en slags mentor for mig. På en eller anden måde, har Casper haft en finger med i spillet. Tak Casper...

Amino udvikler ens "jeg"

Jeg har udviklet mig personligt. Hvilket har betydet, at jeg har kunne skaffe mig et par samarbejdspartnere, der virkelig støtter mine projekter.

Jeg har fået meget mere mod på livet... Tage kampen op, og prøve noget nyt.. Det er for vildt.. 

Selvom de "kun" 16 år rundes til sommer, brænder jeg virkelig for det her! Skabe noget nyt, Skabe et netværk, Skabe arbejdspladser, Skabe fremtiden...

Tak Amino....

Hele min viden om: SEOaffiliate - Iværksætteri - Markedsføring - Og jeg kunne blive ved.. Er steget MARKANT! Det er for fedt!

AMINO HOLDER DE UNGE IVÆRKSÆTTERE IGANG!

- Jeg kan ikke andet end at sige tak! Tak for støtten!

Godt nytår!

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Godt at du føler, at Amino brugerne har hjulpet dig i gang, og kan kun være enig med dig i at Casper Blom er en fantastisk inspirerende person.

Også godt at høre, at du har udviklet dig og at du brænder for det du laver.

Godt nytår til dig også Smile

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 12:57

Anders Helbo:
Godt nytår til dig også Smile

Tak! ;-)

Det er virkelig fedt, at være en del af dette fællesskab!

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:14

Så lidt Frede! :-)

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 16:35

Casper Blom:

Så lidt Frede! :-)

Selv tak! ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

det er virkeligt dejligt det har hjulpet dig i gang , vi har alle hjulpet hinanden frem en stor iværksættere passion af positive energi det afspejler meget at , fremgang avler fremgang og det giver vækst

jo stærkere og positivere man er jo bedre klare man sig i en stor iværksættere fremdrift , jeg giver en stor tak til alle bruger og jeg vil i hvert fald forsætte med at hjælpe andre amino.dk i en positive ånd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Super fedt! Amino er fantastisk for rigtig mange unge iværksættere! Da jeg begyndte at bruge amino for snart 5 år siden var jeg også helt ny og folk var så flinke til hjælpe dumme mig :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 21:03

Det er virkeligt fedt at høre!

Fortsat god aften til jer!

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:47

Jeg har det helt på samme måde. Jeg blev opfordret til at kigge herinde, efter at jeg luftede ideen om at jeg gerne ville have mit eget firma en dag.
Jeg må sige at jeg har aldrig nogensinde været så glad for et råd som det jeg fik der. Jeg har virkelig været glad for at bruge Amino. Det er et fremragende site, hvilket i høj grad skyldes jer, og jeres hjælpsomhed. Så en stor tak skal lyde jer alle, og ikke mindst til Jer der har hjulpet mig på vej i mit projekt. Jeg er sikker på at 2012 bliver et godt iværksætter-år.

Rigtig godt nytår allesammen.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 22:12

Fedt at høre, at du også har det sådan! ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)