Godmorgen.. 2012 står og ånder os i nakken. Siden jeg startede på Amino, er der sket rigtig meget. Jeg deltager aktivt i debatterne, og håber at folk har fået et godt indtryk af mig. At folk gider dele sine erfaringer, samt rådgive en... Det er perfekt! Derudover har jeg fået et par gode venner herinde fra, som virkelig har hjulpet mig! En stor tak skal lyde til Casper Blom - Casper har været der fra dag 1 af. Man kan vel godt sige, at Casper har været en slags mentor for mig. På en eller anden måde, har Casper haft en finger med i spillet. Tak Casper... Amino udvikler ens "jeg" Jeg har udviklet mig personligt. Hvilket har betydet, at jeg har kunne skaffe mig et par samarbejdspartnere, der virkelig støtter mine projekter. Jeg har fået meget mere mod på livet... Tage kampen op, og prøve noget nyt.. Det er for vildt.. Selvom de "kun" 16 år rundes til sommer, brænder jeg virkelig for det her! Skabe noget nyt, Skabe et netværk, Skabe arbejdspladser, Skabe fremtiden... Tak Amino.... Hele min viden om: SEO - affiliate - Iværksætteri - Markedsføring - Og jeg kunne blive ved.. Er steget MARKANT! Det er for fedt! AMINO HOLDER DE UNGE IVÆRKSÆTTERE IGANG! - Jeg kan ikke andet end at sige tak! Tak for støtten! Godt nytår! |
Hej Frederik
Godt at du føler, at Amino brugerne har hjulpet dig i gang, og kan kun være enig med dig i at Casper Blom er en fantastisk inspirerende person.
Også godt at høre, at du har udviklet dig og at du brænder for det du laver.
Godt nytår til dig også