Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Canada - har brug for hjælp :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :) 

Jeg har i noget tid nu, gerne ville starte egen virksomhed, men har først fundet et produkt(er) som er unikke og som jeg godt kunne tænke mig at sælge. Leverandøren er fra Canada og der er tale om mande og kvinde smykker i ren bronze og nogle i bronze bedækket med sølv. Det er meget unikke håndlavede smykker, så jeg kan ikke finde en anden leverandør.

Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, hvad jeg skal finde ud af og om der er noget jeg skal vide, angående import fra Canada.

hvis der er nogen som har inspiration eller ved noget omkring dette emne, vil jeg vildt gerne høre om det, da det er første gang jeg starter virksomhed, så alt er for mig ekstra viden. :) 

Emner kunne være:
told
moms
er der regler for bronze og sølv? eller noget i den dur.

ville være glad, hvis der var nogen som vidste noget om emnet.

på forhånd tak og godt nytår :)

Oliver Skjold Pedersen 



Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke så mange af de regler, dog kan jeg sige at skat holder info møder omkring moms, måske også told? Desuden skal du være opmærksom på at det er dig der står med produkt ansvaret hvis du importere ind i EU du skal herfor overveje at forsikre dig mod dette hvis du ser dette som en risici

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:
Desuden skal du være opmærksom på at det er dig der står med produkt ansvaret hvis du importere ind i EU du skal herfor overveje at forsikre dig mod dette hvis du ser dette som en risici


hvad mener du præcis med dette? er det hvis det kunne skade nogen?
smykkerne er 100% allergivenlige, så det regner jeg vel ikke med kan skade nogen :)  

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

så prøver vi lige igen og ser om der er nogle der kender lidt til dette :)

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Oliver Pedersen:
er der regler for bronze og sølv? eller noget i den dur.

Ja naturligvis er der det da smykker ikke må indeholde eller afgive farlige stoffer.  Lovgivning på området finder du på miljøministeriets hjemmeside.

Er der tale om smykker som indeholder ædelmetal skal du være tilmeldt ædelmetal kontrollen.

 

Med hensyn til import er reglerne beskevet et utal af gange på amino.

 

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)