Jeg vil først og fremmest sige tak for et rigtig godt år. 2011 har været året, hvor jeg virkelig har givet den gas med min virksomhed, Helbo Media samt andre små projekter - og det skyldes bl.a. alle Jer som har hjulpet mig her på Amino. Uden Jer har der været nogle ting som muligvis ikke var blevet til noget.
Jeg har dog en person som jeg gerne vil give en speciel tak, men han kan desværre ikke læse med på Amino længere.
Frederik Grønholdt Petersen (R.I.P) Desværre mistede vi i 2011 medlemmet, Frederik Grønholdt Petersen, som har været aktiv her på Amino. Til daglig drev han virksomheden BilligMagento.dk sammen med et par andre gutter. Frederik gik med i mit projekt, Aarhus Innovation, og var meget dedikeret i projektet. Frederik var ekstremt hjælpsom og meget målrettet i det han brændte for, og var generelt et rigtig behageligt menneske med en fantastisk kampgejst. Desværre gik vores projekt i stå, da Frederik blev dårlig. Dog har jeg valgt at fuldføre projektet i 2012, da Frederik ville have gjort det samme.
Tak for hjælpen Frederik.
Godt nytår til Jer alle. Håber vi ses igen til endnu et forrygende år, hvor ALLE giver den maks gas og trodser finanskriser, janteloven og alle de "sjove" klovne på Christiansborg som laver begrænsninger for at være iværksætter i Danmark.
Godt Nyt år til dig Anders. Du må have held og lykke med jeres tidligere fælles projekt. Det er Aldrig sjovt at miste en god ven.
I lige måde. Og tak for opbakningen. Jeg håber virkelig at projektet bliver en succes. Har allerede fået en aftale i hus med HG i Skejby ved Aarhus, så lidt videre er jeg dog kommet med projektet, men der er et stykke vej endnu.
giv den bare masser af kærlighed nyd dagen og sæt en høj energi fokus når der arbejdes og nyd livet når færdig ogaver der ikke noget som et godt udført arbejde det giver ro
år 2012 må være et frem gangs år hvor vi alle hjælper hinanden i samlet folk til vækst
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
giv den bare masser af kærlighed nyd dagen og sæt en høj energi fokus når der arbejdes og nyd livet når færdig ogaver der ikke noget som et godt udført arbejde det giver ro
år 2012 må være et frem gangs år hvor vi alle hjælper hinanden i samlet folk til vækst
Helt enig Mikael
Vil da også gerne takke dig for de gange du har kommenteret på mine indlæg omkring søgeoptimering. Der har været nogle fifs, som i hvert fald har hjulpet på placeringerne på google.