Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa sumarum eller C5

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er nu kommet så langt i min virksomhed at jeg bliver nød til at køre lidt mere struktureret fakturering, lager styring osv... men hvad skal man ige vælge...

Jeg er grosist, så har brug for et program som er nem at arbejde med, oprette kunder, lager styring osv... evt med noget stregkode halløj på et tidspunkt.

Måske er der nogen af jer som har en endnu bedre læsning...???

Håber nogen har et brugbart svar...

Mvh

Christian

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:34

Hej Christian

Jeg kan se du skriver om du skal bruge C5 eller summa sumarum.

Jeg kan kun anbefale at du prøver dem begge og ser hvad for et der virker bedst for dig Smile

Hvis du vil prøve C5, så kan du hente en gratis demo version her:
http://www.microsoft.com/dynamics/da/dk/c5/default.aspx 

Jeg har lavet en side med guides til C5, hvis du har brug for det til at se lidt på demoen.
http://www.globacon.dk/index.php/guides-til-microsoft-c5/

Håber det kan bruges.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:46

Hej Christian

Hvorfor ikke kigge på http://www.e-conomic.dk. Meget mere brugervenligt ..... synes jeg. (Kender dog ikke noget til deres lagerstyring).

Mvh

Jakob

Tilmeldt 15. May 09
Skrevet kl. 21:48

tak for svaret, kan du fortælle mig hvordan jeg åbner det... den åbner det i WINRAR.... hvad skal jeg lige klike på???

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 21:53

Christian:

tak for svaret, kan du fortælle mig hvordan jeg åbner det... den åbner det i WINRAR.... hvad skal jeg lige klike på???

Så skal du tage mappen den viser inden i Winrar og trække ud på skrivebordet.

Ellers kan du også finde mappen du har downloadet og højreklikke på den og vælge "Udpak her" det skulle også gerne kunne gøre det.

Hvis det ikke lykkes, så kan jeg sagtens lige give dig en hånd over mit fjernsupport værktøj på et tidspunkt Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 21:54

Christian:

Så skal du tage mappen den viser inden i Winrar og trække ud på skrivebordet.

Ellers kan du også finde mappen du har downloadet og højreklikke på den og vælge "Udpak her" det skulle også gerne kunne gøre det.

Hvis det ikke lykkes, så kan jeg sagtens lige give dig en hånd over mit fjernsupport værktøj på et tidspunkt Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen

Tilmeldt 15. May 09
Skrevet kl. 22:18

Hej

Så fik jeg hul igennem...

Det er helt sikkert C5 er et godt værktøj... Men det tager nok lidt tid at lære at bruge... Det er jo så lige om man har tid til det eller ikke tid til at lade være...

Har du noget erfaring med stregkoder og stregkode scanner osv i C5 kan det kobles til???

Fandt lige det her... kan mine faktura komme til at se sådan ud??? kan jeg stort set selv opbygge min "grund" faktura som jeg vil???

Mvh

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 10:04

Hej Christian

På den lange bane for du mest ud af C5 - dog skal du være opmærksom på at der kan er plad til 300 Varenummer i light versionen - som dog kan udvides , som modul.
C5 Light er en start pakke , men du kan også hoste den som online version C5 Live.

Venlig hilsen og Godt Nytår
Kris

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 10:15

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 09:21

Hej Igen

Christian:
Fandt lige det her... kan mine faktura komme til at se sådan ud??? kan jeg stort set selv opbygge min "grund" faktura som jeg vil???

Fakturaen kan sagtens rettes til, men det kræver man har lidt kendskab til at sætte den op Smile

Jeg plejer at anbefale at man printer en faktura ud og tegner på den hvordan man vil have den til at se ud og så får en C5 konsulent til at rette den til.

Christian:

Har du noget erfaring med stregkoder og stregkode scanner osv i C5 kan det kobles til???

I hvilken forbindelse skal du bruge stregkoder? for der er flere muligheder, men de fleste kræver man skal rette/programmere i C5.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)