Hvad vil være bedst på Webshop sikkerhedssko: |
Under.. Nuværende virker det meget svært at læse og forvirrende.. Sæt det op nede under.. Det jeg sikker på vil være pænest.. :)
Hvad vil være bedst på Webshop sikkerhedssko: |
Under.. Nuværende virker det meget svært at læse og forvirrende.. Sæt det op nede under.. Det jeg sikker på vil være pænest.. :) |
Jeg kan godt følge Mads, og jeg tror også, at du skal prøve, om det giver en bedre virkning end nu, hvor teksten står ved siden af billedet. Men omvendt må jeg sige, at som det ser ud lige nu, er der bedre sammenkædning mellem billede og tekst, end hvis teksten står neden under, for så virker det måske, som om teksten er en artikel for sig. Uanset hvad, så vær opmærksom på, at lidt af tekstens venstre side overlapper billedets højre kant, og det ser ikke så godt ud (jeg bruger Chrome med 1024x768-opløsning, og det betyder måske noget). Enten skal billedet gøres mindre for at give plads til teksten, eller også skal tekstens kolonne-bredde forøges - men det tror jeg bare ikke, at den kan. Det er pest eller kolera! |
ok ud synes dog ekstrem meget intet indhold neden under med den lange venstre menuen lav et eller andet nedenunder igen tekst billeder det vil live op på siden |
Teksten bør være under. Du bør også seriøst overveje at skifte forsideteksten ud med noget mere relevant. Forsideteksten er den vigtigste tekst på dit site og den du har nu passer bedre på en underside som en en "Om os" eller "Vores historie". Benyt forsiden til at kommunikere dine tilbud til dine kunder. Fortæl dem hvad de skal købe og hvorfor på fem skarpe linjer med et par links til de produkter du helst vil sælge. Tænk på at alle dine sider er et direkte møde med en potentiel kunde, de er ikke kommet for at blive underholdt, eller læse om din virksomheds historie. De er der for at købe, og du skal gøre det nemt for dem. Med det in mente kan man med fordel arbejde med en "Most wanted response" - altså hvad er det DU vil have brugeren til at gøre på hver side, og hvilken handling fra brugeren skal teksterne hver især føre til. Hvis du vil have folk til at købe verdens fedeste og billigste sikkerhedssko - så skriv det (og skær det ud i pap med store typer :-) Det virker. Giv mig gerne et kald, hvis du vil have det uddybet. |
Hvad med at sætte teksten "velkommen til PD sikkerhedssko" som overskrift. Lav billededet 1/3 mindre(men samme placering) og placer resten af teskentil højre for billedet. Det tror jeg vil se langt bedre ud end nu :) Dbh Thomas |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
Smid teksten under billedet og prøv at få lavet et billede som fylder lige så meget som din contentcontainer er bred, og ikke bare det du har nu :). /Morten Jensen |
Nu er det meste af teksten placeret under billederne. ”Width” på shoppen er ændret fra 1000px til 1100px – virker det generede på nogen? Webshop sikkerhedssko |
Det ser allerede meget bedre ud :) |
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
Så opstod der lige en ide til noget helt tredje! For pop smart eller genialt? Webshop sikkerhedssko |