Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min nye webshop - Ris & Ros?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 43
Fra  DKoffice.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg synes siden virker en anelse skrabet i designet, jeg får ikke indtryk af at det er en flot "veletableret butik" jeg ville derfor nok være lidt utryg ved at handle der grundet dette...

man bruger i øvrigt oftest for meget tid på at lave mange basale ting hvis man laver en shop fra scratch (hvis i har gjort det)

jeg vil evt. anbefale prestashop eller magento som shopsystem, disse har et utroligt godt udgangspunkt med flow, design osv. som skaber tillid til butikken...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:09

social medier der mangler google plus på siden det social det er blevet vigtigere

i alt synes jeg siden den er flot lavet Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:11

Mikael christiansen:

social medier der mangler google plus på siden det social det er blevet vigtigere

i alt synes jeg siden den er flot lavet Smile

Hej Mikael,

Mange tak for feedbacken. :-)

Og vi er opmærksomme på, at det er vigtigt at være tilstede på diverse sociale medier, og vi er også igang med at få oprettet Digos.dk på Google +.

Mvh. 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 21:17

Hej Allan!

Det ser rigtig godt ud - En lille ting, flyt dit twitter og facebook ikon op over dit logo mellem toppen af browseren og din hvide "main"kasse og lad ikonet flugte vertikalt med din hvide boks mod venstre :). Så kan folk hele tiden se de sociale medier. -Uden de behøver scrolle ned i bunden :)

Bare et forslag. :)

Godt arbejde!

/Morten S Jensen

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  www.spotmi.dk Skrevet kl. 21:52

Hej Allan, 

Jeg synes, at siden virker professionel og overskuelig - som forbruger ville jeg have tillid til jer.

Jeg synes også, at I bør rykke Facebook- og Twitter-logo op til jeres logo. Jeg vil endda mene, at det er ret vigtigt :-)  

Dbh. Kathrine

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:41

Hej Allan,

Her er lige et par input til jeres nye side som jeg håber I kan bruge til noget.

Forside.

1. Savner lidt aktivitet på forsiden, evt. et flash istedet for det store billed som ligger centralt. Du kan evt køre 4-5 billeder med diverse tilbud, info etc.
  2. Du bruger det samme tegn(flueben) til at beskrive fri fragt, dag til dag levering og express levering. Tror det ville give en bedre effekt hvis du brugte 3 forskellige tegn i forskellige farver.
  3. Gør søgeboksen mere tydelig/større, evt med en farve eller mere central placering. Såfremt det kan lade sig gøre ville jeg også lave søgeboksen således at den selv søger på din side og kommer med forslag når kunden har udfyldt 3 bogstaver.

Varekort.

1. På alle varer står der 2-3 dages levering på trods af I på forsiden reklamerer med dag til dag levering? Her tror jeg en del kunder hopper fra.
  2. Købsknappen har en fin farve og størrelse, men den på dog ikke bevæge sig væk fra toppen i takt med I laver en længere beskrivelse af varen.
  3. Synes I har fået taget nogle fine billeder i gode størrelser. Har I overvejer at få smidt vandmærker på dem så evt. konkurrenter ikke kan nappe dem fra jer?

Held og lykke med jeres nye side. :-)

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 15:27

Michael Kokholm:

Hej Allan,

Her er lige et par input til jeres nye side som jeg håber I kan bruge til noget.

Forside.

1. Savner lidt aktivitet på forsiden, evt. et flash istedet for det store billed som ligger centralt. Du kan evt køre 4-5 billeder med diverse tilbud, info etc.
  2. Du bruger det samme tegn(flueben) til at beskrive fri fragt, dag til dag levering og express levering. Tror det ville give en bedre effekt hvis du brugte 3 forskellige tegn i forskellige farver.
  3. Gør søgeboksen mere tydelig/større, evt med en farve eller mere central placering. Såfremt det kan lade sig gøre ville jeg også lave søgeboksen således at den selv søger på din side og kommer med forslag når kunden har udfyldt 3 bogstaver.

Varekort.

1. På alle varer står der 2-3 dages levering på trods af I på forsiden reklamerer med dag til dag levering? Her tror jeg en del kunder hopper fra.
  2. Købsknappen har en fin farve og størrelse, men den på dog ikke bevæge sig væk fra toppen i takt med I laver en længere beskrivelse af varen.
  3. Synes I har fået taget nogle fine billeder i gode størrelser. Har I overvejer at få smidt vandmærker på dem så evt. konkurrenter ikke kan nappe dem fra jer?

Held og lykke med jeres nye side. :-)

Hej Michael,

Mange tak for det lange og gode svar. Det er altid rart at få et par andre øjne på webshoppen. Det ender nemlig med, at man altid selv sidder og kigger sig blind på forskellige små detaljer.

Men jeg vil helt klart tage nogle af dine idéer op til overvejelse, og se om det kan lade sig gøre at få implementeret nogle af dem.

NB: Godt nytår til alle Jer amino'er! :-)

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:43

Allaaan:
Mange tak for det lange og gode svar. Det er altid rart at få et par andre øjne på webshoppen. Det ender nemlig med, at man altid selv sidder og kigger sig blind på forskellige små detaljer.

Det var så lidt :-) Ja lige præcis .. har selv siddet og opbygget 3 webshops fra bunden af, så ved lige præcis hvilken situation I sidder i.

Godt nytår til jer også.

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 21. Jul 11
Skrevet kl. 12:54

Hej

Flot og overskuelig hjemmeside.

Når du får tilføjet nogle flere produkter, så er den næsten hjemme.

Rasmus

P.s i Google Chrome kommer produktet ikke over i kurven, når jeg klikker på køb. 

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 14:15

Rasmus:

Hej

Flot og overskuelig hjemmeside.

Når du får tilføjet nogle flere produkter, så er den næsten hjemme.

Rasmus

P.s i Google Chrome kommer produktet ikke over i kurven, når jeg klikker på køb. 

Hej Rasmus,

Mange tak :-)

Og de problemer der er med webshoppen når den vises i Google Chrome er vi ved at kigge på :-)

Mvh.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)