Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ÆØÅ Url - virker det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg overvejer at købe et domæne med ÆØÅ i

virker det eller skal man købe ae, o og aa istedet?

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 16:06

De virker ikke ordenligt endnu.. Køb derimod begge domæner lige som jeg fx. har gjort med Kære-dagbog.dk - Så kan du også tillade dig at kalde din side navnet med ÆØÅ i logoet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 16:07

Det kommer jo an på, hvad du mener med, om det virker, så hvis du kan være lidt mere konkret, så vil svaret blive bedre.

Domænet virker som sådan fint nok, men det kan give nogle udfordringer, når du skal SEO optimere sitet. Jeg ville klart foretrække et domæne uden ÆØÅ.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Emnet har været oppe en del gange og konklusionen er at du skal købe alle domæner og så lave 301 redirects fra æøå domænet til det domæne du bruger som primært.

Jeg har beskrevet fremgangsmåden i mit indlæg om brugen af danske tegn i domænenavne.

hth
/Brian 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:43

Thore Nissen:

De virker ikke ordenligt endnu.. Køb derimod begge domæner lige som jeg fx. har gjort med Kære-dagbog.dk - Så kan du også tillade dig at kalde din side navnet med ÆØÅ i logoet :)

Husk også at viderestille ÆØÅ-domænet til AEOEAA-domænet (med en 301 Moved Permanently), så der ikke opstår problemer med Duplicate Content, fordi indholdet kan tilgås fra begge domæner.

(jeg havde ikke set, at Brian allerede havde nævnt det)

Fra Smørum
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:53

Tak allesammen

Jeg har nok info nu

god dag

www.investeringsagenten.dk Kapitalformidling | www.investeringsauktionen.dk Køb, sælg og byt investeringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)