nogle store kan betales lidt i rater især ved sideløbende aftale 20.000 kr udbetaling de står for drift du betaler hver måneden et fast beløb til det hele betalt færdig du får perfekt fra bunden et stort firma har fast løn de tager meget men du sikkerhed din løsning virker vis efter billige billige har jeg vidste også gjort nu står meget fastlåst fejl billeder med mere på min strip side ikke sjovt , alle gange 1 person er gået ind i problemer min opgave stor de får andre ting opgaver og familien ønsker de ferie med da der er skete noget før der gjorde ikke færdige og de tænker mere familien end din side skal du vente og vis siger ekstra penge kan gøre en forskel dog ikke så stor der vil forsat være familien og det er kun en person er nogle blevet bange for indgå sådan samarbejde det er jo høj pris og den anden siger sikke billigt men de firmaer billigt tit er enkel person og der kommer familien eller sygdom bliver de meget påvirket da de kun er 1 er person ikke 10 eller mere måske , ved mange der hjælper er sikkerhed du ønsker sikkert flere år frem så vælge et godt sted at starte der gerne vil samarbejde mod en større løsning , det skulle jeg have gjort selv fra start af , nu står jeg 8 md med samme der kommer forsat noget i vejen familien eller andet arbejde og vis en person ja så er det ikke 10 eller flere jeg har i hvert fald sat mig et nyt års løfte næste md skal jeg finde en løsning og det bliver nok et større firma der laver det hele og man hurtigt kan sende sine rettelser i ind til og der ikke kommer alverden ting i vejen enhver holder ferie engang imellem ved problemer kan du ikke bare kontakt webmaster vis en person den kan være på ferie eller andet og imens den er på ferie må du enten af finde med siden ikke virker da den sidste version opdatering gik galt eller der var lige der kom en fejl på siden , vil du kunne finde dig det |
Som flere herinde prøver at sige til dig - spis elefanten i små bidder.
Du kan sagtens smide 500.000 i at få udviklet en løsning der kan det hele på den halve tid...og så kan du bagefter sidde som de millioner af brugerfora i verden, der næsten har 10 brugere registrereret og dør den stille død.
Du kan også få lavet dit forum, og når du rammer grænsen for hvad det kan håndtere, så begynde at kigge på hvad der skal til for at skalere løsningen.
Jeg kender til mindst 1 forum, der er joomla-baseret og som har 10.000 brugere registreret. Når du rammer de 10k brugere kan du begynde at overveje din platform - indtil da, så skal du nok koncentrere dig om hvordan du får brugere...
Desuden skal du huske på en ting. Bare fordi et forum er specielt udviklet til dig, og programmøren har lovet det kan skalere...så e det ikke ensbetydende med at kan skalere, og når du endelig når det øvre mål, så er firmaet du benyttede gået bankerot, og programmøren over alle bjerge.
Forskellen på standard software og specialt udviklet software er, at standardsoftware bliver testet igennem og optimeret af mange brugere, der benytter det på alverdens måder - mens specialtudviklet software kun bliver benyttet af dig, og du står helt alene med.
Specialtudviklet software er totalt overvurderet, hvis du spørger mig...