Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået et rigtigt godt tilbud

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle store kan  betales lidt i rater især ved sideløbende aftale

20.000 kr udbetaling de står for drift du betaler hver måneden et fast beløb til det hele betalt færdig

du får perfekt fra bunden et stort firma har fast løn de tager meget men du sikkerhed din løsning virker

vis efter billige billige har jeg vidste også gjort nu står meget fastlåst fejl billeder med mere på min strip side ikke sjovt , alle gange 1 person er gået ind i problemer min opgave stor de får andre ting opgaver og familien ønsker de ferie med da der er skete noget før der gjorde ikke færdige og de tænker mere familien end din side skal du vente og vis siger ekstra penge kan gøre en forskel dog ikke så stor der vil forsat være familien og det er kun en person

er nogle blevet bange for indgå sådan samarbejde det er jo høj pris og den anden siger sikke billigt men de firmaer billigt tit er enkel person og der kommer familien eller sygdom bliver de meget påvirket da de kun er 1 er person ikke 10 eller mere måske , ved mange der hjælper er sikkerhed

du ønsker sikkert flere år frem så vælge et godt sted at starte der gerne vil samarbejde mod en større løsning , det skulle jeg have gjort selv fra start af , nu står jeg 8 md med samme der kommer forsat noget i vejen familien eller andet arbejde og vis en person ja så er det ikke 10 eller flere

jeg har  i hvert fald sat mig et nyt års løfte næste md skal jeg finde en løsning og det bliver nok et større firma der laver det hele og man hurtigt kan sende sine rettelser i ind til og der ikke kommer alverden ting i vejen

enhver holder ferie engang imellem ved problemer kan du ikke bare kontakt webmaster vis en person den kan være på ferie eller andet og imens den er på ferie må du enten af finde med siden ikke virker da den sidste version opdatering gik galt eller der var lige der kom en fejl på siden , vil du kunne finde dig det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:21

Som flere herinde prøver at sige til dig - spis elefanten i små bidder.

Du kan sagtens smide 500.000 i at få udviklet en løsning der kan det hele på den halve tid...og så kan du bagefter sidde som de millioner af brugerfora i verden, der næsten har 10 brugere registrereret og dør den stille død.

Du kan også få lavet dit forum, og når du rammer grænsen for hvad det kan håndtere, så begynde at kigge på hvad der skal til for at skalere løsningen.

Jeg kender til mindst 1 forum, der er joomla-baseret og som har 10.000 brugere registreret. Når du rammer de 10k brugere kan du begynde at overveje din platform - indtil da, så skal du nok koncentrere dig om hvordan du får brugere...

Desuden skal du huske på en ting. Bare fordi et forum er specielt udviklet til dig, og programmøren har lovet det kan skalere...så e det ikke ensbetydende med at kan skalere, og når du endelig når det øvre mål, så er firmaet du benyttede gået bankerot, og programmøren over alle bjerge.

Forskellen på standard software og specialt udviklet software er, at standardsoftware bliver testet igennem og optimeret af mange brugere, der benytter det på alverdens måder - mens specialtudviklet software kun bliver benyttet af dig, og du står helt alene med.

Specialtudviklet software er totalt overvurderet, hvis du spørger mig...

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 06:32

Jeg tror godt jeg kan give dig en billigere pris end de 20.000 men send mig en mail om hvad funktioner der skal være. Min mail er jh@Cube-it.dk

Mvh.
Jesper Have

Mvh.

Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:25

Jeg vil her også erklære mig helt uenig med Jannik, der påstår at det er bedst at smide de store penge efter projektet fra start af.

Facebook startede jo heller ikke med at være det det er i dag, ej heller gjorde Twitter eller Google... De er alle startet som små projekter som med tiden, som det viste sig at brugerne var til det, har vokset til enorme størrelser. Joomla kan rigtig mange ting og med en dygtigt programmør der har arbejdet meget i Joomla kan det også laves på en fornuftig måde, som skalerer i hvert fald det første gode stykke vej.

Som der tidligere er blevet skrevet i tråden, hvis det viser sig at blive så stor en succes som man naturligvis altid selv håber på det gør, så kan man til den tid overveje om man skal have bygget sit eget system helt fra bunden.

Hvis ikke man starter med en dygtig programmør kan et system udviklet fra bunden også hurtigt blive noget rod og blive svært at skalere, hvorimod standardsystemer for de flestes tilfælde skalerer i hvert fald op til de første par tusinde brugere. Jeg har desværre også hørt om rigtig mange projekter hvor programmøren pludselig er sprunget fra og så sidder man tilbage med et system som ingen kender til og det kan blive dyrt i sidste ende at få gjort til noget brugbart.

Man skal heller ikke være bange for at skulle starte forfra på et tidspunkt, når det første system man har bygget når over sin kapacitet. Tænk ikke på det som at systemet har været spild af tid, men tænk på det som noget man har lært af, og brug de nu loyale brugere siden har fået til at få lavet et nyt system der giver dine brugere netop det de vil have og netop de funktionaliteter de har brug for. Tit kommer man ud for at de funktioner man selv har tænkt ligger langt fra det størstedelen af brugerne egentlig ønsker, eller i hvert fald at nogle funktioner slet ikke bliver brugt, mens andre kunne være lavet mere hensigtsmæssigt. Og er det så ikke hamrende træls at have brugt 80k på at få udviklet et system, hvor det viser sig at halvdelen af funktionaliteten faktisk ikke bliver brugt? Hellere tage det lidt ad gangen og så få nogle brugere på siden, som kan give et mere differentieret indtryk af hvad behovet er og i hvilken retning man skal gå med sin side :)

Det blev vist et lidt langt indlæg, jeg håber du kom igennem det. Held og lykke med projektet.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)