Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne, eller subdomæne?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak til alle aminoer som har besvaret alle mine spørgsmål - og dem har der været mange af. Nogle er dumme, og nogle er gode.

Men nu er jeg klar til at lave alle mine blogs. Jeg har tænkt mig at starte hele 10 på et tidspunkt, men jeg vil gerne lige lave en blog som jeg har i et par måneder, for at se om det er mig, inden jeg køber en masse domæner.

Så tænkte jeg på, at jeg bare kunne lave den i et subdomæne. Er det muligt at generere lige så meget trafik til den side? Jeg bruger SEO for wordpress, og kan selvfølgelig det basale seo.
Jeg ved godt at et domæne sikkert er meget bedre, men jeg vil gerne lige afprøve det først. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:00

Det lyder som en god idé at starte med et subdomæne, så kan du jo prøve det af og købe et domæne senere hvis det er det du vil.

Du burde kunne skabe lige så meget trafik til et subdomæne som et normalt domæne, jeg kan ikke se hvorfor du ikke vil kunne skabe lige så meget trafik.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Hej Casper!

Giv den gas! :-)

Lyder fornuftigt at starte med én blog af gangen og et subdomæne er fint til at begynde med, det er der mange der gør - heller ikke kun nybegyndere.

Held og lykke! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)