Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.komoli.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu har jeg efter utallige timer, og en god slat penge endelige tænke mig at søsætte min hjemme side www.komoli.dk

Siden er ment til at hjælpe dig med at finde motivationen, og hjælpe dig med at få styr på din vægt samt nå dine mål.

På hjemmesiden kan du bl.a.:

- Udregne din aktuelle BMI.
- Udregne din ønskede bmi udfra din vægt målsætning.
- Få adgang til grafer og tabeller der viser fremgangen i dit vægttab vist i både KG og BMI
- Se udviklingen i dine kropsmål i en graf også, så du har det bedst mulige overblik over dit fremskridt.
- Skrive med andre folk, og dele dine egne erfaringer, eller lære af andres.

Det hele er ganske simpelt, så alle kan finde ud af at bruge det.

Jeg har nu fået nogle forskellige til at teste lidt, men kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik fra andre steder en venner og familie :)

Håber i vil tjekke sitet ud, og fortælle hvad i syntes om det.

www.komoli.dk

God bagjul og godt nytår! :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 19:01

Hej Patrick!

Jeg synes det er en rigtig flot side ud har fået på benene, og også med fornuftigt indhold.

Men tænk over hvad det er der er specielt ved din hjemmeside, og hvem din målgruppe er. Er det at man kan følge sine fremskridt med tabeller/grafer, eller er det din viden inden for kost, motion mm?

Der findes tusindevis af rigtig gode artikler om motion og kost på nettet, så her ville jeg nok bare henvise til artikler, i stedet for at lave nye.

Det virker som om du prøver at skyde med spredhagl.

Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på dine fremgangstabel/graf, evt lave den samme til folk der gerne vil tage muskelmase på, så de også nemt kan følge deres fremskridt(hav dog fokus på at de nok ikke går så meget op i MBI tal).

Lav et tilsvarende app, så når de indtaster noget på dit site, opdateres det tilsvarende på deres smartphone, og omvendt.

Bare lige nogle tanker.. Held og lykke med den flotte side!

JCE

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:21

Hej Jonas,

Jeg skal da ærgeligt svarer at jeg har lidt forsøgt at ramme en brede målgruppe, og dog.

Men man skal jo starte et sted, og hvis siden bliver en succes, er det da helt sikkert den bliver viderudviklet på flere punkter, hvoraf muskelmasse tabeller sagtens kunne være en mulighed.

Men den primære funktion af sitet, skal klart være de funktioner brugerne har når de logger ind, som adgang til graffer og tabeler, samt et forum de kan skrive i.

Appen kommer nok til at vente lidt, er studerende så der er ikke udendelige midler til rådighed.

Men tak for svaret, det er altid med nogle råd ! :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 19:34

Patricko:

Hej Jonas,

Jeg skal da ærgeligt svarer at jeg har lidt forsøgt at ramme en brede målgruppe, og dog.

Men man skal jo starte et sted, og hvis siden bliver en succes, er det da helt sikkert den bliver viderudviklet på flere punkter, hvoraf muskelmasse tabeller sagtens kunne være en mulighed.

Men den primære funktion af sitet, skal klart være de funktioner brugerne har når de logger ind, som adgang til graffer og tabeler, samt et forum de kan skrive i.

Appen kommer nok til at vente lidt, er studerende så der er ikke udendelige midler til rådighed.

Men tak for svaret, det er altid med nogle råd ! :)

Det er langt nemmere at fange en lille målgruppe, end at gå ud og satse på en stor målgruppe(især denne målgruppe som får tilbud fra andre sites dagligt).

Fang en lille gruppe, og så udvikler man langsomt. Rom blev ikke bygget på en dag :D

Jeg har ikke bunker af erfaring, det er blot min personlig holdninger, så måske du har ret.

Men held og lykke, det er en flot side :)

JCE

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43

Hej! - Siden ser godt ud :-)

Men der er nogle få ting

• Lav dine titler SEO-venlige: Ikke bare "Komoli.dk" på alle siderne. 
  • Lav nogle links hvor der er tekst i - ikke bare page.php?menu_id - hellere komoli.dk/motion

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:03

Hej,

Jeg synes også at det ser godt ud!

Men to ting ville afholde mig fra at oprette mig som bruger. For det første kan jeg ikke se hvad det egentlig er jeg opretter mig til. Der er nogle roterende screenshots på forsiden, men bortset fra det, ved jeg det ikke. Kan du ikke lave en demo konto folk kan logge ind med, så de kan kigge?

For det andet mangler der en meget klar og tydelig tekst, som beskriver at det er gratis! Der burde måske også stå at mine personlige oplysninger ikke bliver delt med andre.

Teksterne på sitet er okay. Men 10. gang man besøger sitet gider man ikke browse rundt på sitet længere, hvis det bare er statiske sider.

Held og lykke med projektet - det er en rigtig god start!

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Ebbe Hansen:
Lav dine titler SEO-venlige: Ikke bare "Komoli.dk" på alle siderne. 

- Det gælder også Amino! :-) Kom med en sigende titel.

Vh.

Ebbe Hansen 

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 22:00

Patricko:
kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik fra andre steder en venner og familie :)

Den ligner jo meget et standard wordpress theme eller lign hvor det blot er en farve der er skiftet ud. Så det skal der nok arbejdes lidt på. Selve ideen med siden ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til, udover at det er set før, mange gange, sorry. Har en vægt der kan de ting der, der via wifi uploader data til nettet hvor jeg kan se fine grafer m.v. uden nogen indtastning.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:54

huske google viser op til 67 tegn og lav alle under sider titler unikke omkring emmet

få social medier på siden google plus facebook twitter

meget dårlige seo venlig url http://www.komoli.dk/subpage.php?menu_id=50&menu=Livsstil&sub_menu=Danskernes Livvstil

lav dem mere sigende http://www.komoli.dk sund livsstil dansker den er mere sigende og lettere at optimere

husk start denne side ud med h1 omkring emme ordret

undertitler husk h2 h3 især det gør siden mere søge venlige og mere overskuelig

hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til den side der omhandler dette ord det styrker denne sides placering google og gør siden mere overskuelig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:06

Hej,

Jeg kan godt lide det umiddelbare design, farver som sådan, måske lidt standard....

Men hvis der er noget der får mine tånegle til at rulle op og ned så er det når jeg skal scrolle - i dette tilfælde synes jeg det er helt skidt at man skal scrolle for at komme ned til Nyhederne.

Tænk på Stopeffekt, og at folk generelt har meget lidt tålmodighed på nettet, fanger du dem ikke med det samme er de væk igen.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)