Hej, Nu har jeg efter utallige timer, og en god slat penge endelige tænke mig at søsætte min hjemme side www.komoli.dk Siden er ment til at hjælpe dig med at finde motivationen, og hjælpe dig med at få styr på din vægt samt nå dine mål. På hjemmesiden kan du bl.a.: - Udregne din aktuelle BMI. Det hele er ganske simpelt, så alle kan finde ud af at bruge det. Jeg har nu fået nogle forskellige til at teste lidt, men kunne godt tænke mig noget konstruktiv kritik fra andre steder en venner og familie :) Håber i vil tjekke sitet ud, og fortælle hvad i syntes om det. God bagjul og godt nytår! :)
|
Hej Patrick!
Jeg synes det er en rigtig flot side ud har fået på benene, og også med fornuftigt indhold.
Men tænk over hvad det er der er specielt ved din hjemmeside, og hvem din målgruppe er. Er det at man kan følge sine fremskridt med tabeller/grafer, eller er det din viden inden for kost, motion mm?
Der findes tusindevis af rigtig gode artikler om motion og kost på nettet, så her ville jeg nok bare henvise til artikler, i stedet for at lave nye.
Det virker som om du prøver at skyde med spredhagl.
Hvis jeg var dig ville jeg fokusere på dine fremgangstabel/graf, evt lave den samme til folk der gerne vil tage muskelmase på, så de også nemt kan følge deres fremskridt(hav dog fokus på at de nok ikke går så meget op i MBI tal).
Lav et tilsvarende app, så når de indtaster noget på dit site, opdateres det tilsvarende på deres smartphone, og omvendt.
Bare lige nogle tanker.. Held og lykke med den flotte side!
JCE