Hej Miriam, Hvad er det helt præcist du prøver at opnå med disse bøger? Basisviden om html og list om webhosting? Det lyder for mig som om du prøver at sprede dig ud over et rigtigt stort område. Hold fokus på dit mål og læs specifikt om de værktøjer du skal bruge for at opnå det. På vejen dertil vil du komme ud på rigtig mange sideveje som vil give dig en mere perspektiverende forståelse. Man kan selvfølgelig også godt bare starte med at læse alt muligt teori til at starte med, og opbygge en stærk forståelse for basisprincipperne og derefter prøve at anvende dem til at nå målet. Min erfaring er bare at det andet går hurtigere, sjovere (da man hurtigere kommer i gang med tastaturet og kan se noget på skærmen der rent faktisk har noget med ens projekt at gøre). Men det er jo bare sådan som jeg godt kan lide det :D |
Mathias Bak:Hvad er det helt præcist du prøver at opnå med disse bøger? Basisviden om html og list om webhosting? Det lyder for mig som om du prøver at sprede dig ud over et rigtigt stort område.
Hold fokus på dit mål og læs specifikt om de værktøjer du skal bruge for at opnå det. På vejen dertil vil du komme ud på rigtig mange sideveje som vil give dig en mere perspektiverende forståelse.
Man kan selvfølgelig også godt bare starte med at læse alt muligt teori til at starte med, og opbygge en stærk forståelse for basisprincipperne og derefter prøve at anvende dem til at nå målet. Min erfaring er bare at det andet går hurtigere, sjovere (da man hurtigere kommer i gang med tastaturet og kan se noget på skærmen der rent faktisk har noget med ens projekt at gøre). Men det er jo bare sådan som jeg godt kan lide det :D
Hej Mathias
Forstår godt hvad du menr,men sagen er den at jeg SLE TIKE HAR IT FORSTÅELSE,så lig enu suger jeg ALT hvad jeg kan og håber på at blive klog på bare 1% af det jeg skal have kendskab til. JEg isger dig,jeg ved intet om SEO, Joomla, pHpBB og hvad et webhotel gør,og hvad alle diise ting og ord står for,og jeg håber på,at ved at vide det,så blir jeg også klogere...Jeg vil RIGTIG gerne bare igang,men jeg aner ikkehvilke webhotel side jeg skal vælge, hvor langt jeg skaæ op i pris fo rat det ikke er noget hø. for som nævnt tidligere er det pt. kun på hobbybacis, så det skal ikke koste mig 10.000kr, og jeg har ingen erfaring med den slags,så aner slet ikke hvordan jeg indsatllere divers programmer der skal bruges... Trust me, hvis jeg vidste alt dette,brugte jeg ikke tid på at læse alt dette.
mvh miriam