Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sidder og læser it bøger...hjælp!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu været på biblioteket og lånt " iværksæter til jeg dør" samt it bøget "byg en website" "hjemmeside for absolutte begyndere" " HTML5 leksikon" " gratis CMS med Joomla" så nu håber jeg jeg bliver klogere...

I bogen "hjemmeside for absolutte begyndere" skriver de noget om et program der hedder Mizilla, da jeg ikke har hørt nogen herinde omtale programmet, vil jeg gerne høre hvad i ved om dette??er det godt.det skulle efter signe være gratis at installere. Jeg fornemmer at bogen henvender sig MEST til hjemme brug af hjemmesider,altså sider hvor man snakke rom sigselv,familien og sin hund. har jeg mon ret!?

Nogen der kender til Filezilla.dk??

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:30

Filezilla det er et FTP program, som er meget brugervenligt.

Du logger ind med dine ftp oplysninger og kan rode i din mappestruktur på serveren / webhotellet.

Aner ikke hvad Mizilla er.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:37

jeg tror du mener mOzilla, har aldrig hørt om mizilla før. siden du også spørger til filezilla er jeg ret sikker på der menes mozilla.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:38

Lasse Smith:

Du logger ind med dine ftp oplysninger og kan rode i din mappestruktur på serveren / webhotellet

hvad er FTP program??

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 15:38

Hvis det er Mozilla, så er der mange projekter under det navn, så det skal nok specificeres.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 15:39

Filezilla er et FTP program, som du bruger til at lægge din hjemmeside op på dit webhotel med. Programmet er gratis og vel nok det mest brugte, vil jeg skyde på. Jeg bruger det selv rigtig meget. 

Medmindre dit webhotel har 1-kliks installation af f.eks. Wordpress (hjemmeside-system), så skal du have et FTP program til at oploade det til webhotellet. 

Mizilla? Har jeg aldrig hørt om...men jeg har hørt om Mozilla? Er det en stavefejl?

Mozilla Firefox er en gratis browser, som har mange plugins, som er gode at bruge når man arbejder med hjemmesider o.lign. 

Mozilla er firmaet der står bag browseren Firefox. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:39

Filezilla er et FTP program. Det bruger man blandt andet, til at uploade filer til sin host. :)

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 15:39

ups ja mener Mozilla sorry

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 15:40

Miriam:

Lasse Smith:

Du logger ind med dine ftp oplysninger og kan rode i din mappestruktur på serveren / webhotellet

hvad er FTP program??

Et Files Transfer Protocol program ligesom Filezilla.
Et program hvor du flytter filer fra computer til webhotel.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:57

Jeg tror selv at de mener kompozer. som faktisk er en open source konkurrent på fuld højde med dw. Faktisk så er det et lidet kendt faktum at dette værktøj blev udviklet af Mozilla corp.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)