Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linux på tre netbooks

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tre netbooks, som jeg gerne vil have renset for alt og installeret med en visuelt Linux-brugerflade, Open Office og en god browser. Formålet er at få tre maskiner, som kan gå på nettet og løse skriveopgaver - ikke andet.
Jeg ved godt, at jeg bare kan slå op på nettet, hvordan man gør, men formålet er at finde én som kan og vil gøre det for en tålelig pris, så jeg selv slipper for bøvlet.

Jeg foretrækker nogen, som bor tæt på Struer, men andre er selvfølgelig også velkomne.

Send en PM med pris og betingelser.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:56

Jeg kan vist ikke lige påstå jeg bor i nærheden af Struer... Men hvis du vil bruge Ubuntu, så kan den fra en anden maskine relativt nemt lægges ud på en usb-nøgle, som du så kan bruge til at installere den på netbook'ne.

Mvh Lars

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:14

Hans Stokholm Kjer:

Jeg har tre netbooks, som jeg gerne vil have renset for alt og installeret med en visuelt Linux-brugerflade, Open Office og en god browser. Formålet er at få tre maskiner, som kan gå på nettet og løse skriveopgaver - ikke andet.
Jeg ved godt, at jeg bare kan slå op på nettet, hvordan man gør, men formålet er at finde én som kan og vil gøre det for en tålelig pris, så jeg selv slipper for bøvlet.

Jeg foretrækker nogen, som bor tæt på Struer, men andre er selvfølgelig også velkomne.

Send en PM med pris og betingelser.

Venlig hilsen

Hans

Hej

Jeg kan afsende en USB med ubuntu til en god pris, som du bare skal indsætte også loader den?

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 13:16

inden du bruger penge på at få det gjort så skal du vide at det er slet ikke så besværligt mere. det er ikke sværere end at installere windows, når først usb-keyen er lavet med installationsfilerne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)