Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen her med interesse for spil?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg smider lige en lille føler ud her, så jeg har lidt at arbejde med.

Er her nogen, som har interesse for pc spil, og som kunne tænke sig, at smide penge ind i det?

Forklaring følger selvfølgelig, men det handler i bund og grund om, at du køber en licens til spil, der giver dig eneforhandler/formidler status.

Så det er på sin vis ikke en investor jeg leder efter, men en person med penge og evner til at udvide et spil koncept (pc), der starter op i danmark og udvides til andre lande med tiden.

Du køber et færdigt produkt, hvor du får retten til videresalg, men da det også drejer sig om partnerskab/samarbejde, er der lidt mere i det end blot dét. F.eks. kan der tilrettes ting til spillet, så det passer ind i din marketingsstrategi, og kniber det med idéerne til at skaffe interessen hos folk, har jeg masser af erfaring og idéer til dette - jeg har bare ikke tid til selv at udføre dem.

Jeg er stadig i gang med udviklingen og konstruktionen af spillet, men følte at det kunne måske være sjovt med en sparringspartner, der kan se et potentiale i spillebranchen, og har interesse for samme, samt en lille pose penge.

Jeg skriver gerne mere såfremt det ønskes, men som nævnt et par gange før ....... vil lige føle mig frem først, og se om her overhovedet er nogen der har interessen - ellers må jeg finde andre steder jo :-)

Mvh Kim Juul

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 06:02

Bumper lige

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 07:45

Prøv evt. på spiludvikling.dk, der er rigtig mange samlet i branchen.

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)