Hej Aminoer. Jeg laver en del forskellige ting og nu skal jeg hjælpe en nær ven med at sælge nogle af hans produkter. Han har i mange år lavet eksklusive cykler som hedder "Herskind cykler". Se evt. på www.herskind-herskind.com. I sit cykel regi fik han ideen, at lave brugte cykeldæk om til bælter. Ideen er ret skæg, det er miljøvenligt osv. Udover det, så er bælterne rimelig cool og ligner egentlig bare et læderbælte. Bælterne har han ironisk valgt at kalde "Rubber di nero". Altså som i "sort gummi" og med klang af skuespilleren han holder meget af. Se billeder her: http://news.herskind-herskind.com/#4.5 De sælges allerede i Mads Nørgaard og et par andre andre tøjbutikker. Jeg vil gerne høre feedback på bælterne og til sidst skriver jeg faktisk dette indlæg, fordi jeg skal have lavet en helt minimalistisk, simpel, brugervenlig, lækker og stabil webshop til bælterne. Det skal være hurtigst muligt og vi vil gerne have prisen så langt ned som muligt. På siden skal der ikke være andet end nogle billeder, kontakt, og en lille introduktion på forsiden evt. Og så en webshop funktion for at man kan købe bælterne naturligvis. Mvh Vincent |
Hvad koster et sådan bælte. De ser meget fede ud.
Hel og lykke med salget