Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en webshop og lidt feedback!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg laver en del forskellige ting og nu skal jeg hjælpe en nær ven med at sælge nogle af hans produkter. Han har i mange år lavet eksklusive cykler som hedder "Herskind cykler". Se evt. på www.herskind-herskind.com. I sit cykel regi fik han ideen, at lave brugte cykeldæk om til bælter. Ideen er ret skæg, det er miljøvenligt osv. Udover det, så er bælterne rimelig cool og ligner egentlig bare et læderbælte. 

Bælterne har han ironisk valgt at kalde "Rubber di nero". Altså som i "sort gummi" og med klang af skuespilleren han holder meget af. Se billeder her: http://news.herskind-herskind.com/#4.5

De sælges allerede i Mads Nørgaard og et par andre andre tøjbutikker. 

Jeg vil gerne høre feedback på bælterne og til sidst skriver jeg faktisk dette indlæg, fordi jeg skal have lavet en helt minimalistisk, simpel, brugervenlig, lækker og stabil webshop til bælterne. Det skal være hurtigst muligt og vi vil gerne have prisen så langt ned som muligt. 

På siden skal der ikke være andet end nogle billeder, kontakt, og en lille introduktion på forsiden evt. 

Og så en webshop funktion for at man kan købe bælterne naturligvis. 

Mvh

Vincent

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:51

Hvad koster et sådan bælte. De ser meget fede ud.

Hel og lykke med salget

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 11:56

Jeg tror de kommer til at ligge på et sted mellem 300 - 400 kr. :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:58

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 11:59

der er slet ikke rigtigt noget jeg har overvejet rent teknisk - for det har jeg ikke forstand på :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:08

jeg ville det pretashop jeg synes det er lettest i det system, jeg har set systemer jeg synes det var lettest med pretashop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 18:04

Jeg tror jeg ville bruge opencart. Masser af funktionalitet, gratis og nem at sætte op.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 28. May 09
Skrevet kl. 18:15

gutter, det er rigtig pænt af jer at anbefale hvad I ville bruge, men jeg fatter hat af tekniske begreber? :)

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:23

Super cool bælter.

Du skriver han allerede sælger gennem Mads Nørgaard. Jeg er ved at relancere en shop, hvor vi har 2.400 mailadresser.

Det blir' med et rimeligt cool design. Checker lige ud om, vi kan forhandle dem. Går ud fra WS-prisen ligger til min. 2,5 (= 300/2,5 = kr. 120 ex moms som min pris??)

Der er ikke nogen kontaktinfo på hans side? - er det Jan Herskind, så kan jeg jo skrive til ham der.

SBB

Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:25

Og så kender jeg en som kan lave en open source systemet DRUPAL for noget der ligner 10.000 - 15.000, hvis budgettet passer med det.

SBB

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)