Jeg overvejr virkelig at lave en hjemmeside til djs i danmark lige til at start med hvor man kan få infomation omkring dem og se video og lytte til deres track hvad de har lavet og måske et booking email til dem eller ligne :)
Hvad synes i om det?
tror det vil være nemt eller svært for mig at lave sådan noget eller hvad?, (kan en del en for php og mysql database og html, css, osv.. altså de vigtigt ting at kun )
Hvad synes i siden skal hedde?
jeg vil gerne være med til at samarbejde med nogle hvis de er med på ide? (dog skal de kun en del programmerning)
Siger også gerne ja tak til hvis nogle vil hjælp os på vej :)
håber du vil giv mig en hånd eller ligne :)
dog kan du også skrive hvis du synes det er en dårlige ide ? eller ligne :) jeg er åben for alt hvad du har og hvad du virkelig har lyst til frem tiden :P haha
If you are interested, read a bit about me and lets connect (try pm me or email --> support @your-virtual-ninja.com or we can talk on skype https://tungle.me/yourvirtualninja
Men det ka' jo være I har noget helt nyt og enestående at tilføje, som djz.dk ikke har :) Lad det endelig ikke slå dig/jer ud, at der eksisterer noget lignende.
Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.
Djz er et rigtig godt site og det samme er housemusik også :)
Vi har lavet www.bookitall.dk som er et decideret booking site hvor kunstnerne kan bookes direkte udenom mellemled. Måske det er hvad du havde i tankerne? I så fald kunne du få lidt inspiration fra Bookitall..