Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg generere trafik til denne side?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lov til at låne et subdomæne af min ven, for at afprøve en hjemmeside, inden jeg køber domæne til den..

Du får lige link nu, men vent med at gå ind på siden til efter du har læst tråden her : computerpro.wazzo.dk

 Ideen med hjemmesiden er at skrive Artikler om Apple, Google, Microsoft, og alle de andre store firmaer som præger vores brug af elektronik.
Der vil nok i gennemsnit komme en artikel om dagen.
Der vil ikke blive brugt noget seo. Vi skriver bare vores artikler som vi har lyst til, helt uden at tage forbehold til seo..

Ville det være muligt at skaffe besøgende til hjemmesiden? Der kommer en del artikler, så jeg ved ikke om det spiller ind.
Hvis der skulle komme besøgende til siden, hvor lang tid skal der så gå før de første besøgende kan finde siden via. google? 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Google har meget svært ved at finde din side hvis du på ingen måde ønsker at bruge seo

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden seo arbejde, så er det en langsommelig proces og der er mange elementer der spiller ind mht hvornår du kan forvente de første besøgende.

Fx.

Er der stor konkurrence indenfor de emner du skriver om

Antal artikler du skriver og indholdet af disse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal lave seo vis siden skal mange besøgene

vis bruger artikler igen kommer der problemer artikler skal flyttes ellers masser af duplikat je vente til du havde dit domæne og gå igang der alt andet vil du bare mod arbejde dig selv lidt i din iver i at starte for hurtigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes du skulle ofre de 123 kr det koster at fa et domain

nu vil du lave artikler og lagge online det ville vare bedst hvis de la pa dit eget domain og bliver rigtigt indexeret

Billige seo pakker

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg køre selv med mange subdomains der har andre emner end hovededomainet helt præcis køre jeg med 56 subdomains på det ene domain jeg har og dette har slet ikke nogle indflydelse på googles indexsering.(Nu ved jeg mange vil stjle nå jeg siger dette men tag det med et gran salt da man faktisk kan bruge subdomain som en slags optimereing) så at bruge penge på et nyt domain når du kan lån af ham til at prøve af kan sagtens lade sig gøre dog vil det give dig et stort arbejde når det skal flyttes engang.

Dog vil jeg sige at hvis din ven selv er støt bruger af sin hjemmeside og tit ligger sider ud og har mange brugere og hans domain ikke kan trække de besøgende så kan det få indflydelse da google indexsere langsomme sider dårligt

At du ikke vil bruge SEO forstå jeg ikke men hvad forstå du helt præcis ved SEO. Seo har jo mest at gøre med du linker til din side fra blog, andre domains, opretter dig på wiki, osv altså du gør google opmærksom på dine sider eksistere og er relevante.

Så vidt jeg kan forstå på dig når du siger du ikke vil bruge SEO så er det onpage du mener altså du ikke vil gøre de her forskellige ting for google mener din side er lavet ordenligt i forhold til de keyword, emner du køre på siderne. Dette kan du godt lade hver med og ja du vil stadig få noget trafik hvis du laver nok sider. men jeg vil som udgangspunk altid sige du skal lave en hjemmeside SE venlig fordi google og andre søgemaskiner ikke vil have den mindste ide om hvad der er vigtigt på din side og det tager ikke mere end 10 ekstra at gøre det.

Men bare lige for at understege SEO har meget mere med link opbygning at gøre end onpage optimering.

Venlig Hilsen

Lasse Frederiksen

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens få besøgende til din side, subdomain eller ej! Samtlige blogs under "blogspot.com" domænet ligger på subdomæner, og der er masser af dem der har både succes og rigtig mange besøgende.

Hvis dit indhold er godt nok, og du opdaterer jævnligt skal trafikken nok komme. Det er klart, at jo flere kræfter du lægger i at trække besøgende til siden (f.eks. i form af forskellige arter af SEO), des hurtigere går det - det er dog ikke UMULIGT uden at bruge en masse tid på det.

Mvh
Peter 

Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil godt kunne få besøgende på siden. Og google vil da også registrere siden. Jeg tror dog næppe at din blog vil være særlig højt placeret på google, idet dine emner omhandler Apple, Google, Microsoft.. Der er flere tusinder af samme som skriver om emnet og uden SEO vil du være endnu en dråbe i havet som mange andre.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)