Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed skal støbes, vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har været bruger af amino i nogle år efterhånden og har altid været inspireret meget af Martin Thorborgs ideer og drive. Jeg har afprøvet et par virksomheder i Danmark og England og høstet en masse erfaringer, både online webshop og som udlejningsvirksomhed indenfor festbranchen i det jyske.

Jeg har endelig fundet lidt ro omkring mig og har fået mod på en ny virksomhed der har noget med fitness at gøre, mere vil jeg ikke sige pt.

Jeg har af tidligere erfaringer brug for en partner til at bygge virksomheden op i fællesskab, og i det fællesskab er der brug for en der også tror på ideen, så vi kan give den gas og få dette projekt op at køre. Som Martin Thorborg siger, vi bliver ved indtil det kører som succes eller indtil det lukker! 

Som sagt er det indenfor fitness, så hvis der er nogle derude der kunne tænke sig at hjælpe andre med at komme i form så er der her chancen for i fællesskab at opbygge en forretning med potentiale.

hvem har drivet til at være med?

mvh Thomas Clausen

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:38

Hej Thomas,

Det lyder spændende.

Men hvad er det præcist at du vil med den nye virksomhed indenfor fitness branchen? Vil du sælge varer eller ydelser for at hjælpe folk med at komme i bedre fomr?

Har selv været i fitness branchen i en del år og været med til at opbygge webshoppen www.bodyoutlet.net som jeg lige har købt mig ud af.

DBH.

Michael Kokholm

Hoopz - alt om basketball!

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 09:36

Hej Thomas
Jeg har selv ejet flere motionscentre i en del år og har netop solgt disse. Så har du brug for feedback ifht markedet, så sig endelig til. Måske er det et produkt, jeg også kunne være interesseret i, men det er svært at afgøre ud fra din beskrivelse :o)

Dbh fra Jørgen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)