Hej Amino Jeg har en veninde som er blevet vild med en inder, efter hun tilbragte et halvt år med friviligt arbejde i Indien. Det er nu 2. gang han er i Danmark og besøge hende og det ville være super fedt, hvis han kunne få et job inden han bliver sendt tilbage til Indien. Hans visum udløber d. 14 februar. Jeg skriver herinde, da jobsøgningen ikke har været frugtbar ind til nu. Det ville være så trist, hvis et glimrende forhold og en rigtig sød og dygtig inder skulle gå til spille. Tænkte det var sådan jeg bedst kunne hjælpe. Hans færdigheder: Han kan programmerer i dvs. sprog, c, c++, java, php, .net osv. Jeg ved ikke helt hvordan man oversætter hans uddannelse, men har har et Diploma in computer engineering (3 år) plus en Bachelor in computer application (3 år). Derud over har han læst psykologi, med færdigheder inden for human relations, hvor han har et Post Graduate in Diploma in Counselling (2 år) plus en master Master in social work (2 år) med speciale i stress styring. Af sproglige færdigheder så er han rigtig god til Engelsk og Tamil (sproget fra den del af Indien han kommer fra). Han vil gerne lære dansk, men der kommer vel til at gå lidt tid før det er flydende :) Kæresten læser i Århus, så et evt. job foretrækkes i den del af landet. Desuden kunne han godt tænke sig et job, hvor han kan benytte nogle af sine færdigheder, men han er åben for de muligheder som åbner sig. Jeg har ikke helt sat mig ind i reglerne for opholdstilladelse, men hvis jeg har forstået det rigtigt, så mangler han 'bare' et job før der er styr på det. Jeg har lagt han CV ud på http://www.pumacode.dk/CV_VasanthRajMahendran.pdf Håber I vil stille spørgsmål, komme med ideer til hvad der burde søges/gøres. Mvh. Andreas Okholm |
Det jeg lægger mærke til i hans cv er at hans job ikke har relevans til han uddannelse inden for it.
Det ligner noget kontorarbejde ?