Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man anger management i Danmark

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg Google for tilbud og info vedrørende vredeshåndtering

Vrede kommer normalt fra følelse af afmagt eller forudrettelse, som grundfølelse - over tid kan det blive et reaktionsmønster der bliver trigget af langt mindre hændelser.

Boksetræning o.l. vil næppe være nok til at arbejde med dit issue, den slags tager normalt kun toppen af isbjerget.
Personlig terapi kombineret med  meditation, yoga o.l. der er med til at bibringe indre ro og balance kan anbefales.  

Alt forandring, specielt på det indre personlige plan har størst chance for succes når det er et ægte ønske om at forandre og forvandle det der er, til det næste mulige skridt - det virker som om du har det ønske!

God vind !

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Køge
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Fra  KGB - Køge Garn & Broderi Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kæreste Morten,

Jeg er også dybt imponeret over at du har erkendt at du har et problem OG vil gøre noget ved det. Men jeg tror ikke boksetræningen skal stå alene. Når du siger AngerManagement tænker jeg Mindfullness. I Gråsten findes der en nyåbnet klinik for Mindfullness. Der står ikke umiddelbart noget om kobling af de to - men tal med ham (kognitivpsykolog Ole Lund Sørensen). Kognitiv Adfærdsterapi bruges - med succes - bl.a. i de danske fængsler til at lære de indsatte at håndtere vrede. Ole Lund holder til på Slotsbakken.

Uldne hilsner sus k

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:32

Morten Falk Nielsen:

Desværre ligger kurset som Fashion-Seller henviser til i København, og jeg bor selv i omegnen af Gråsten. Så det er lidt langt at køre hver onsdag ;)

Her er noget tættere på... Om det virker, det må du ik spørge mig om...

http://www.aagehansen.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:03

Kenneth:
Ps. jeg mener her ikke at boksning ikke har hjulpet nogen, det ved jeg det har, men er lidt imod at sige noget er bedre end andet, uden at kende de reele forhold omkring tingene.

Yes

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:19

Jeg siger endnu engang mange tusinde tak. Jeg vil forsøge at udnytte alle de ting i har foreslået, både her i tråden og via PM.

Godt nytår :-)

Med Venlig Hilsen

Morten

Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:10

Hej Morten.

Du kan finde kursus i Anger Management på hjemmesiden: www.rustyconsult.dk

Mange hilsner - Carsten

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)