Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner!
Jeg har gang i et par sites, og de er snart færdige. Jeg bruger et eksempel i denne debat...

Hvis vi antager at jeg har en blog om at tjene penge på nettet, så ville en ideel sætning være ''Tjek penge på nettet''. Okay..
Jeg skriver denne sætning en del gange i mine artikler, som jeg udgiver et par stykker af om ugen..

Vil min side så automatisk komme højere op på google, med søgeordet ''Tjen penge på nettet''? 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:24

Hvis du linker fra til din forside fra blogindlægget med teksten "Tjen penge på nettet" så er du på vej i den rette retning.

Det samme er tilfældet, hvis du opretter en masse backlinks fra andre blogs med samme tekst samt gerne link titel.

Du kan læse lidt om harmoni og synergi her:
SEO guide

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Tak Jonas.
Jeg vil gerne starte ud med noget som jeg kan overskue, så jeg ville egentligt bare høre om at bruge relevante søgeord i mine blog-indlæg er nok til at generere trafik til mit site.
Hvis ja? hvor lang tid går der så? 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld.. Bump..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:09

Casper Jensen:
Undskyld.. Bump..

For din egen skyld, lad være med dette, stil evt et tillægs spørgsmål el.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Undskyld, jeg er bare ivrig efter et svar..

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:09

Casper Jensen:

Hej venner!
Jeg har gang i et par sites, og de er snart færdige. Jeg bruger et eksempel i denne debat...

Hvis vi antager at jeg har en blog om at tjene penge på nettet, så ville en ideel sætning være ''Tjen penge på nettet''. Okay..
Jeg skriver denne sætning en del gange i mine artikler, som jeg udgiver et par stykker af om ugen..

Vil min side så automatisk komme højere op på google, med søgeordet ''Tjen penge på nettet''? 

Ja det vil den som udgangspunkt. Men på et tidspunkt bliver du nød til at få omtale på nettet, fx i form af backlinks og anden omtale på fx sociale medier, andre hjemmesider etc. Jo mere omtale jo bedre for din hjemmeside, især hvis denne omtale er inden for samme emne.

Men ja, som udgangspunkt vil du komme højere. Der er bare nogle ting du skal være opmærksom på, som fx ikke at generere dobbelt indhold, at have for stor fokus på lige den sammensætning af ord etc.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Jeg har lige et spørgsmål fra en af mine venner. Jeg tænkte jeg lige så godt kunne stille det her, da tråden alligevel omhandler emnet.

Google har jo ''Blogger.com''.
Hvis man ven laver en blog der, og laver flere blog indlæg om dagen, om en masse forskellige emner (alt - ikke kun indenfor et tema), ville han så have muligheden for at komme til tops på google?
Eks hvis siden hed eksempel.blogger.com? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:39

Casper Jensen:

Jeg har lige et spørgsmål fra en af mine venner. Jeg tænkte jeg lige så godt kunne stille det her, da tråden alligevel omhandler emnet.

Google har jo ''Blogger.com''.
Hvis man ven laver en blog der, og laver flere blog indlæg om dagen, om en masse forskellige emner (alt - ikke kun indenfor et tema), ville han så have muligheden for at komme til tops på google?
Eks hvis siden hed eksempel.blogger.com? 

Det er et noget åbent spørgsmål du stiller, for i grunden har ALLE hjemmesider muligheden for at komme til tops, det kommer bare an på hvor meget arbejde man lægger i det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)