Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Urimelige" Krav til webshop / udbyder

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Tønder
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

MikNis:
Du overvejer skift af udbyder?

i aller højeste grad, lige nu følger jeg min Backup plan, min nuværende nye udbyder kommer aldrig sælge mig mere, såfremt de ikke finder nogle løsninger og bare lidt kundeservice frem. 

Så jeg afventer lige, og ser hvad der sker, og bølgerne skal lige lægge sig inden jeg kan arbejde med endnu en ny udbyder. 

Han skal jo have en fair behandling Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

- Har du sagt tingene til ham? 
Altså selvfølgelig skal folk have en fair behandling, men sig da til ham at hvis de ikke lige strammer ballerne, så har de mistet en kunde :-)??

Ind i mellem skal man også være lidt hård og kontant! 

Fra Tønder
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 12:26

Hej 

Ebbe Hansen:
- Har du sagt tingene til ham? 

Jo jeg har talt med udbyder og forklaret dem både pænt og mindre pænt om hvad dette indbar bla. at de jo i princippet havde lukket min butik, fordi de ikke kunne levere varen. Men deres kommentar til den lukkede butik var at de da beklagede og jeg var velkommen til at indsende en klage, og ellers have en go jul - det var den 22/12.

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om at du har en enkel beslutning at tage.

Dog er det kedligt at aminos regler ikke tillader at du nævne firma navnet,  så at andre ved vad det er for et firma. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Altså uden at skulle tage parti i sagen, så er webshops lidt ligesom biler. Alle udbydere/producenter har en standard udgave med nogle funktioner, og ønsker man yderligere, så må man købe ekstra udstyr. Det koster altid mere, men så får man som regel også federe funktioner/produkter inkluderet...

Så prøv evt at læse din leverandørs produktbeskrivelse, da det må fremgå, hva der er inkluderet i handlen, og hva du skal købe ekstra, hvis du ønsker disse funktioner.

Og der er som sådan intet galt i ovenstående. Det er bare dumt at opdage bagefter, at alle de funktioner, som man skulle bruge er i ekstra udstyrs pakken...

Fra Tønder
Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 12:53

Hej 

Fashion-Seller:
Og der er som sådan intet galt i ovenstående. Det er bare dumt at opdage bagefter, at alle de funktioner, som man skulle bruge er i ekstra udstyrs pakken...

Jeg har som sådan heller ikke noget imod at betale for en ekstra udstyrs pakke, men når de ikke vil sælge eller som sådan oplyse om indhold i ekstra pakken, men nærmest modarbejder fordi at det ikke er nogen funktioner de ikke ønsker at sælge, fordi de skal have deres timebetaling. Tiltrods for at de er tilgængeligt i Shopmanageren. Det resultere så i at vi ikke når at teste og rette varelager efter konverteringen inden at skærings datoen er for tæt på, det er der kæden hopper af. 

De var meget hurtigt til den grundlæggende design opsætning og fremsendelse af faktura, derefter løb de lidt tør for initiativ.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Det kan være du kan få oplyst firmanavnet i en PM, det er vel tilladt.  Ellers vil jeg anbefale at smide en anmeldelse af dem på thrustpilot og måske være fræk nok til at linke til det her på amino ?

Men det er simpelthen frækt, hvem sælger også en webshop løsning uden FTP adgang, det giver da sig selv at det er noget der automatisk skal følge med i min verden.

Det er også derfor jeg selv bruger Powerhosting, der er ikke så meget pis, de er lidt ligesom Google`s motto "Don`t be evil" og er en god strategi de har. Thumps up til Powerhosting.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:

Ellers vil jeg anbefale at smide en anmeldelse af dem på thrustpilot og måske være fræk nok til at linke til det her på amino ?

Mht. til Amino, vil det være for frækt.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:33

Lars Højland:

Jeg har som sådan heller ikke noget imod at betale for en ekstra udstyrs pakke, men når de ikke vil sælge eller som sådan oplyse om indhold i ekstra pakken, men nærmest modarbejder fordi at det ikke er nogen funktioner de ikke ønsker at sælge, fordi de skal have deres timebetaling. Tiltrods for at de er tilgængeligt i Shopmanageren. Det resultere så i at vi ikke når at teste og rette varelager efter konverteringen inden at skærings datoen er for tæt på, det er der kæden hopper af. 

De var meget hurtigt til den grundlæggende design opsætning og fremsendelse af faktura, derefter løb de lidt tør for initiativ.

Jeg forstår ik lige, hvorfor de ik skulle have en interesse i at sælge det? Hvis det ik er en pakke, men derimod enkelte services, som du har behov for, så kan disse vel sælges på timebasis eller til en enhedspris?

Jeg forstår generelt ik, hvilket motiv din leverandør skulle have, for ik at få mere arbejde og tjene flere penge på dig. Nærmest tværtimod! Men de lyder godt nok ik særlig smarte, hvis det er deres tilgang til kunderne. For så flygter alle da før eller senere hen...

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:39

Så det du siger er at jeg ikke må smide et link her på amino til en anmeldelse på thrustpilot ?

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)