i aller højeste grad, lige nu følger jeg min Backup plan, min nuværende nye udbyder kommer aldrig sælge mig mere, såfremt de ikke finder nogle løsninger og bare lidt kundeservice frem.
Så jeg afventer lige, og ser hvad der sker, og bølgerne skal lige lægge sig inden jeg kan arbejde med endnu en ny udbyder.
- Har du sagt tingene til ham? Altså selvfølgelig skal folk have en fair behandling, men sig da til ham at hvis de ikke lige strammer ballerne, så har de mistet en kunde :-)??
Ind i mellem skal man også være lidt hård og kontant!
Jo jeg har talt med udbyder og forklaret dem både pænt og mindre pænt om hvad dette indbar bla. at de jo i princippet havde lukket min butik, fordi de ikke kunne levere varen. Men deres kommentar til den lukkede butik var at de da beklagede og jeg var velkommen til at indsende en klage, og ellers have en go jul - det var den 22/12.
Altså uden at skulle tage parti i sagen, så er webshops lidt ligesom biler. Alle udbydere/producenter har en standard udgave med nogle funktioner, og ønsker man yderligere, så må man købe ekstra udstyr. Det koster altid mere, men så får man som regel også federe funktioner/produkter inkluderet...
Så prøv evt at læse din leverandørs produktbeskrivelse, da det må fremgå, hva der er inkluderet i handlen, og hva du skal købe ekstra, hvis du ønsker disse funktioner.
Og der er som sådan intet galt i ovenstående. Det er bare dumt at opdage bagefter, at alle de funktioner, som man skulle bruge er i ekstra udstyrs pakken...
Og der er som sådan intet galt i ovenstående. Det er bare dumt at opdage bagefter, at alle de funktioner, som man skulle bruge er i ekstra udstyrs pakken...
Jeg har som sådan heller ikke noget imod at betale for en ekstra udstyrs pakke, men når de ikke vil sælge eller som sådan oplyse om indhold i ekstra pakken, men nærmest modarbejder fordi at det ikke er nogen funktioner de ikke ønsker at sælge, fordi de skal have deres timebetaling. Tiltrods for at de er tilgængeligt i Shopmanageren. Det resultere så i at vi ikke når at teste og rette varelager efter konverteringen inden at skærings datoen er for tæt på, det er der kæden hopper af.
De var meget hurtigt til den grundlæggende design opsætning og fremsendelse af faktura, derefter løb de lidt tør for initiativ.
Det kan være du kan få oplyst firmanavnet i en PM, det er vel tilladt. Ellers vil jeg anbefale at smide en anmeldelse af dem på thrustpilot og måske være fræk nok til at linke til det her på amino ?
Men det er simpelthen frækt, hvem sælger også en webshop løsning uden FTP adgang, det giver da sig selv at det er noget der automatisk skal følge med i min verden.
Det er også derfor jeg selv bruger Powerhosting, der er ikke så meget pis, de er lidt ligesom Google`s motto "Don`t be evil" og er en god strategi de har. Thumps up til Powerhosting.
Jeg har som sådan heller ikke noget imod at betale for en ekstra udstyrs pakke, men når de ikke vil sælge eller som sådan oplyse om indhold i ekstra pakken, men nærmest modarbejder fordi at det ikke er nogen funktioner de ikke ønsker at sælge, fordi de skal have deres timebetaling. Tiltrods for at de er tilgængeligt i Shopmanageren. Det resultere så i at vi ikke når at teste og rette varelager efter konverteringen inden at skærings datoen er for tæt på, det er der kæden hopper af.
De var meget hurtigt til den grundlæggende design opsætning og fremsendelse af faktura, derefter løb de lidt tør for initiativ.
Jeg forstår ik lige, hvorfor de ik skulle have en interesse i at sælge det? Hvis det ik er en pakke, men derimod enkelte services, som du har behov for, så kan disse vel sælges på timebasis eller til en enhedspris?
Jeg forstår generelt ik, hvilket motiv din leverandør skulle have, for ik at få mere arbejde og tjene flere penge på dig. Nærmest tværtimod! Men de lyder godt nok ik særlig smarte, hvis det er deres tilgang til kunderne. For så flygter alle da før eller senere hen...