Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er ikke andre der har dit problem.... vdr support

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oplevet at når i henvender jer til noget kundeservice/support med en problemstilling.

Så siger man at der ikke er andre der oplever det samme som dig

/Michael

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever generelt at jeg får en hurtig og proff. support de steder jeg besøger og køber ydelser :-)

 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MikNis:
Så siger man at der ikke er andre der oplever det samme som dig

Det har jeg oplevet et par steder. I de tilfælde har jeg gjort vedkommende opmærksom på, at det overhovedet ikke havde nogen relevans for det problem, jeg oplevede, at andre ikke oplevede det samme problem.

Hvis en kundeservice-supporter forsøger at afhjælpe mit problem med udgangspunkt i, at alle andre ikke oplever problemet, så er han/hun ikke i stand til at hjælpe mig og spilder derfor min tid.

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplevede det på amino.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit problem? :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes nu det godt kan være mere nuanceret.

Afhængig af hvilken situation vi snakker kan det i høj grad betyde noget at andre ikke oplever problemet.

Tilbyder man f.eks. en webservice til sine kunder, har man som regel ret begrænset ansvar i forhold til problemer på kundens egen computer. Kan 100.000 andre brugere med samme browser benytte webservicen, vil det være meget nærliggende at konkludere at problemet er et lokalt problem, og derfor noget kunden må finde hjælp til andet steds.

Som virksomhed har man forhåbentlig afstemt serviceniveauet overfor kunderne, således at det vil være ganske retfærdigt at afslå at hjælpe kunden, idet det vil være håbløst at fejlfinde på kundens lokale pc, med mindre det selvfølgelig er en service man tilbyder.

 

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mmm der står at der bliver lavet en logfil når der kommer en fejlmelding.

Kikker man på den inden man skriver et standardsvar om at kunden ska genstarte/ slette cookies etc 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man betaler for en service med tilknyttet support, så mener jeg godt, at man kan forvente, at der bliver taget udgangspunkt i den enkelte kundes konkrete situation - frem for, at der bliver taget udgangspunkt i, hvordan alle andre kunder oplever situationen.

Det må være deri forskellen på en professionel kundesupport og en "vi har glemt, at vi lever af vores kunder"-support ligger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har oplevet det et par gange ved webshops, og når de så affærdiger det på den  måde, så handler jeg ikke der igen.

Det lidt den samme med at købe mobil tlf, enten er den fugtskadet eller er det fysisk vold....ja rigth.

Med henhold til at det kan være dine cookies, eller opsætning, så er det faktisk en meget typisk fejl, når man snakker om, interaktive sider. Og tit skal man også sørge for at man får opdateret sin browser til den nyeste.

Kikker man fx meget porno, ikke at jeg gør det, så kommer man tit udfor at man skal genstarte sin PC, da de typsik går ind og piller lidt ved opsætningen af sin flash player, og eller cookies.

Noget af det som også er sket med udviklingen af cookies, er at de filer er mere end tekst filer, og typsik så vil mange interaktive tjenester ikke fungere optimalt, hvis der er fejl i dem, eller at der er flere aktive på en gang.

Det man oplever her er lidt som i de gamle dos dage, hvor man kæmpede en uligekamp mod konflikter, da alle udvidelser ville bruge samme interrupts.....og det kan de af godegrunde ikke.

Og når man så også snakker om software problemer, så vil mange fejl desværre være unikke, specielt under windowsplatformen, da man her kan tilpasse den mere end fx mac OS. Og det gør netop at man kommer ind i mange uspecificerede problemstillinger. Men også at mange mennesker faktisk, også har forskelligt hardware i sin PC, det være sig billige noname produkter til kendte mærker, med kendte processorer. Og her kan man så også komme i den situation at dette kan have indvirkning på afviklingen af hardware relaterede programmer.

/Kenneth

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MikNis:

Jeg oplevede det på amino.dk

MikNis:

mmm der står at der bliver lavet en logfil når der kommer en fejlmelding.

Kikker man på den inden man skriver et standardsvar om at kunden ska genstarte/ slette cookies etc 

Hej,

Du skælder ud over dårlig kundeservice hos Amino, fordi du får et tip om, at det ofte hjælper at slette cookies? Skype-Smile

Hvad får dig til at tro, at fejlmeldingen ikke er blevet læst? Fejlsøgning er en proces, hvor man i mange tilfælde først forsøger det, som løste problemet ved lignende fejl. Hvis det ikke virker, kan forsøges med andre tiltag, som erfaringsvis har hjulpet.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)