Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Nets (PBS) Betalingsgateway

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg står i den situation at jeg er under 18 med nyopstartet firma med eget cvr nr. Firmaet er iøvrigt registreret i mit navn.
Det begrænser mine muligheder med betalingsløsninger da Nets bla. kræver dokumenter på sidste års opgørelse, og da mit firma er nyopstartet og jeg er under 18 har jeg ikke sådan en.

Ud over det, efter at have ringet til dem har de også bekræftet overfor mig at de ikke godtager folk under 18.

Jeg har iøvrigt Quickpay som gateway som jeg allerede betaler for. Jeg ser helst et alternativ som IKKE er paypal, mest pga. usikkerheden og omdirigeringen til paypals hjemmeside (afskrækker købere.)

HVILKE alternativer har jeg så? Det skal om muligt helst ligge i samme prisleje og som minimum tage imod VISA/Dankort.

Håber i kan hjælpe!

Mvh
Sofus Wilms
www.strobisten.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Skrevet kl. 04:02

Lige for at tilføje..

Jeg kan se at Paypal har en option hvorved du kan betale 30$ i måneden og så behøver du hverken gateway eller andet - samtidig vil du ikke blive tvunget ind på paypals side og oprette en bruger for at gennemføre betalingen - Er jeg helt forkert på den eller..?

Men under alle omstændigheder ser jeg helst Paypal helt ude af billedet, da jeg ved Nets/Quickpay vil have betalt 150 + 1000/12 ~230kr i måneden.

Jeg har et forventet salg på mellem 15.000 og 30.000 månedligt baseret på den research jeg har gjort mig det sidste års tid på markedet men intet er sikkert. Ved et månedligt salg på bare 15.000 vil paypal opkræve 3.4% i gebyr, altså  510kr månedligt + de ~170kr som paypal i forvejen tager for abonnementet. 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 08:22

Tror desværre ikke du kommer uden om NETS, når du vil tage imod Dankort. Og det med du ikke er fyldt 18, kan godt gå hen og blive et problem. Hvilken aldersgruppe har dine kunder? Er det strengt nødvendigt at tage mod Dankort? Er de fleste Dankort i dag ikke med VISA? Mange kunder har kun VISA electron eller MasterCard direct - så måske kan du "nøjes" at tage imod VISA og MasterCard. Hvis det er tilfældet - vil jeg kontakte Euroline: http://quickpay.dk/acquirers/euroline/ - de er væsentlig billigere end Nets - og afregner hurtigere.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Shh Aps Skrevet kl. 12:03

Hvad med moneybookers ? dem har jeg brugt tidligere.  Idet NETS er rigtigt trælst foretagende som ikke skal støttes i deres blodsugende monopol og groteske prissætning.

mvh

Rasmus

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Skrevet kl. 14:28

Hej alle, tak for jeres svar.

Jeg har nu sendt en henvendelse til Euroline..

Hvad angår Moneybookers tror jeg heller ikke det bliver aktuelt da det kræver køberen at oprette en bruger, eller tager jeg  fejl?

Mvh 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)