Haha, hvad gør jeg, har et tema til Will Smith, som rammer de unge i USA. Hehe, kan jeg overhovedet komme i kontakt med ham. Kan betale en masse penge, og sende en tekst til hans manager. Nogen gange irritere det mig, at man f.eks. skal være Mark Zuckerberg fra Facebook for at få de kontakter. |
Sus Kjær:Hej Thomas,
Jeg tænker, at den bedste strategi for at få kontakt med firmaerne er, at sende en mail med en del af dit præsentationsmateriale, fulgt op af et telefonopkald hvor du beder om et møde. Til mødet kan du så tage hele dit materiale med. Giv dem et par dage eller tre til at få læst din mail, og sendt videre til rette vedkommende, inden du ringer.
uldne hilsner sus k
Hej Sus
Det skal man passe meget på, da det hurtigt kan tolkes som spam, og gør firmaer det, så vil de lukke af. Så bedre ringe, og have nogle mails klar. Så man kan sende det.
Til emnet
Selvfølgelig er man dum når man starter noget op. Eller det kommer man tit til at føle sig, for uanset hvormeget man tænker tingene igennem, så vil der altid komme noget man ikke lige var klar over. Og her gælder det bare om at komme igennem, og så fortsætte. Og det kan du snakke med alle iværksættere om.
Men når det nu er sagt, så kan jeg kun sige at, det er fedt at man tager skridtet, og ikke bare tænker sin ide ihjel som mange desværre har tendens til. Og så husk det koster penge at tjene penge.
/Kenneth