Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske er jeg dum, men nu tager jeg chancen

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, som overskriften lyder, så tager jeg springet. 

Mange af jer har nok læst mine utallige tråde om min ide hehe, og om hvordan jeg skulle gribe det an. Den eneste som har det sidste ord, er jo mig selv. Jeg føler i mit hjerte, at jeg gør det rigtige, og derfor springer jeg ud i det nu. 

Det jeg mener er, at jeg har snakket om, at udvikle mit community i Jomsocial på egen hånd. Men derefter er jeg gået i tænketank, og har gennemgået mit projekt ned i mindste detalje. 

Jeg føler, at jeg slet ikke vil kunne lave et community, som afspejler mit koncept, hvis jeg selv skulle lave det i Jomsocial. Grunden er, at jeg slet ikke kan kode. CMS systemer som Jomsocial, Wordpress osv er alligevel begrænset. Man kan aldrig få hundred procent kontrol og sætte sit eget præg på det ( det er i hvert fald min mening ). Og da jeg gerne vil have at mit community får mit eget personlige præg med alle de funktioner, jeg har tænkt på, så passer den løsning bare ikke. 

Men en anden grund er også, at jeg ved, jeg slet ikke ville kunne lave det, som jeg gerne vil i f.eks. Jomsocial. Jeg ved, at det er Open Source og at man kan rette i selve kildekoden, men når jeg ikke kan kode selv, er jeg bange for, at det går helt galt. 

Derfor har jeg nu besluttet, at bruge min dejlige opsparing som jeg har sparet sammen i de sidste par år. Jeg tænker, at nu hvor jeg virkelig brænder for denne ide, hvorfor så ikke bruge mine penge på noget, som jeg synes er givet godt ud. Jeg ved, at der er stor chance for, at mit community aldrig vil blive populært, men jeg har en stærkt følelse af, at det nok skal gå. 

Har læst at mange kendte personligheder, som startede ud som iværksættere siger, at man bliver nødt til at føre sin ide ud i livet, selvom det kan betyde et nederlag. Men hvis du ikke prøver, får du aldrig at vide, om din ide har potentiale til at blive en succes. 

Hvis jeg ikke havde en god følelse omkring min ide, havde jeg aldrig brugt alle de penge på projektet, som jeg kommer til nu. Men noget siger mig, at jeg skal gøre det. 

Så nu er min plan i det nye år, at finde et webbureau her omkring Aalborg området, som kan føre min ide ud i virkeligheden. Vil helst være så tætte på dem som muligt, så jeg let kan følge arbejdet. Men hvis det ikke er muligt, så har jeg allerede set på et par virksomheder rundt omkring i landet, som også kan hjælpe mig. 

Jeg glæder mig rigtigt meget, og vil selvfølgelig vise jer mit færdige produkt. 

Måske er jeg dum, og tænker mig ikke om. Måske taber jeg alle mine penge. Men man lever kun en gang, og jeg føler, at jeg har taget den rigtige beslutning, så nu bliver det til virkelighed :) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:44

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 02:47

Hej Thomas

Jeg vil bare ønske dig hel og lykke med dit projekt og håber at det kommer til at gå dig godt og dermed tjene nogle penge.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:50
Fra København
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Fra  diCEPT ApS Skrevet kl. 02:52

Så længe at man er klar over konsekvenserne og på trods af risikoen beslutter sig for at fortsætte, så har man truffet en rigtig beslutning.

Lad os håbe at det lykkes for dig. Jeg ønsker dig held og lykke med projektet i hvert fald.

Kommer snart...

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 03:08

Hej Nikolaj

Jeg har skam tænkt det hele igennem, ellers ville jeg ikke satse alle de penge. Jeg ved, hvordan jeg får gjort min målgruppe opmærksom. 

Mht. indtjening er det noget, jeg skal snakke med virksomheder om. Virksomheder som kan annoncere med produkter til min målgruppe. Jeg er ved at finde virksomheder, som appellere til målgruppen, og har tænkt mig at tage kontakt til dem. 

Kan jeg egentlig tage kontakt til dem inden mit community er færdigt, for at høre om de har interesse i det? 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 03:10

Tak til jer andre for lykønskningen. Jeg ser jo et stort potentiale i mit projekt, men måske er det kun mig hehe. 

Jeg ved hvordan jeg kan nå ud til flere tusinde, måske hundrede tusinde af personer, som er i min målgruppe, men så må jeg jo håbe, at de vil oprette en bruger :) 

Min målgruppe er stor, meget stor, men det er jo ikke ensbetydende med succes. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:16

tid du vil sætte i det kan være lige så afgørende som at have 1 million kr

husk vis knokler der ud ad formidler din viden videre på siden og over alt kommer man rigtigt langt

stædig viden om dit emme vigtigt ,vilje ,sprede glæde om dig økonomiske sans burde du komme langt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 03:22

Lige præcis det med indtjeningen, det plager mig meget. Jeg har jo ikke noget erfaring med det, men jeg ved hvem min målgruppe er, og hvad de gerne vil have.
Et af de tiltag til mit community er, at brugerne kan sætte bøger til salg. Uden at røbe for meget, så er det en bestemt genre indenfor bøger.
Når jeg så tager kontakt til mulige virksomheder, lad os sige saxo, og spørger om de er interesseret i at annoncere på mit community. Hvilke salgsargumenter er så gode at bruge.
De skal helst få indtrykket af, at det er noget seriøst, jeg er ved at lave, som jeg gerne vil gøre til min levevej.
Kan jeg f.eks. bruge et argument som, at dette projekt er udviklet af professionelle folk, og har krævet mange midler og resurser for at stable på benene? Samt give en kort præsentation af mig selv. Jeg er jo ved at tage en bachelor i E-konceptudvikling, så jeg har viden omkring hvilke koncepter, som kan appellere til min målgruppe.
Jeg ved bare ikke, hvordan jeg bedst sælger mig selv. Eller skal jeg helt vente med at tage kontakt til dem før mit community er færdigt, og se om det overhovedet kan tiltrække nogle brugere.
Jeg ville jo gerne have nogle virksomheder parate inden mit community er færdigt, men ved ikke hvor sandsynligt det er, at de vil annoncere på noget, som ikke har vist, om det har potentiale.
Og igen, min målgruppe er stor. Jeg har fundet en måde hvordan jeg når min målgruppe i hele verden. Altså fra Japan, Rusland, Tyrkiet, England og Danmark osv. Så det er jo ikke kun i Danmark jeg har brug for virksomheder til at annoncere. Det kan være i et hvilket som helst land. F.eks. ville Amazon være en utrolig ideal virksomhed til at annoncere, da mange er bekendte med Amazon. Men en milliard virksomhed som Amazon lader sig jo ikke lokke af en lille ukendt fyr fra Danmark. Derfor ville det være utroligt behjælpeligt, hvis nogen herinde fra ved, hvordan man sælger sig selv bedst muligt.
I kan nok høre, at jeg har store ambitioner. Når jeg nu skyder så mange penge i projektet, vil jeg helst være helt sikker på, hvordan jeg gør det bedst. Derfor skriver jeg herinde, da jeg håber, at nogle af jer kan hjælpe.
Må man egentlig gerne love noget, som måske ikke bliver virkelighed. Jeg føler jo, at det vil blive godt, og kan jeg så sige til firmaet, at de vil kunne få stor nytte af det. Jeg ved ikke, om det er en løgn som sådan, det er jo det jeg føler for. F.eks. vil det være muligt for en virksomhed at ”headhunte” en person, som matcher deres krav. Kan jeg sige som argument, at det vil gavne dem, selvom jeg ikke ved det på nuværende tidspunkt?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 03:44

Mikael

Jeg vil sprede meget glæde omkring min virksomhed :) Ser mit projekt som en stor glæde for min målgruppe.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)