Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit projekt!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i snart lang tid arbejdet på et projekt, der endelig er ved at være klar til præsentation.

Meget hjælp og rådgivning har jeg fået fra jer aminoer, og derfor vil jeg nu bede om en samlet vurdering af resultatet!

Jeg vil ikke sige så meget om projektet, men istedet bare nøjes med at præsentere produktet via mit website og facebookside. Der mangler stadig lidt tekst, og videoen på sitet er stadig ikke helt færdig.

Jeg ønsker primært feedback på om i finder hjemmesiden, og facebooksiden tiltalende, og om i bliver nysgerrige og interesseret ved førstehåndsindtrykket.

Og meget gerne i form af konstruktiv kritik :)

http://nordicrace.purpleinc.dk/

http://www.facebook.com/pages/Nordic-Race/179807822108533?sk=app_190322544333196

JCE

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:55

Hej JCE

Ser satme spændende ud! Men jeg kan ikke læse halvdelen af hvad der står i den video, pga siderne?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:58

Kan ikke tilmelde mig, der kommer en fejl så jeg bliver sendt til forsiden :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:04

Nej det er fordi videoen blevet lavet før websitet blev designet, så nu skal videoen så lige redigeres i forhold til websitet, den skulle snart være klar. Link til video: 

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:05

Ja, tilmelding åbner først til februar, så det er af den simple oversag :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:17

Fedt projekt! :-)  Synes designmæssigt at siden gør det rigtig godt.

Kunne godt savne lidt mere overblik over løbet, beskrivelse af forhindringerne. Evt. et kort over ruten. - omvendt er det lidt hemmeligt, spændende og sejt, når der kun beskrives med de forskellige elementer, pigtråd osv.

- Jeres pullup konkurrence bør også forklares nærmere.

- Hvad med mulighed for tidsmåling? Holdkonkurrencer? Firmadeltagelse?

Just tanker..

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:32

Det er jeg glad for at høre :)

Løbssiden er ikke udarbejdet, her vil der bla kommet et 3dkort over ruten, samt en beskrivelse af alle forhindringer med tekst og billede, når man køre musen over de enkelteforhindringer. 

Der vil også blive lavet en løbspose, som vil blive præsenteret på samme måde.

Der vil være flere forskellige konkurrencer i start/målområdet, og jer tror ikke at disse vil blive præsenteret på den endelige hjemmeside, det er mere en ekstra bonus. 

Der vil være chiptidstagning af alle deltagende.

Folk vil blive sendt afsted i hold af 25 stk, alt efter tempo osv.

Jeg går med nogle overvejelser om at præsentere løbet til virksomheder, som en form for teambulding, men længere er jeg ikke nået.

Holdkonkurrence kunne også være et rigtig fedt tiltag, det vil jeg helt sikkert tænke lidt over hvordan det kan implanteres fordelagtigt..

Mange tak for de rigtig gode pointers :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

hvor mange km er ruten cirka kunne der ikke kan ikke laves nogle lange ruter gerne 30-40 km

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Det ser super spændende ud og designet gør sig rigtig godt. Jeg synes dog at teksten er en smule lille, men det er vist også det eneste jeg kan sætte en finger på.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:12

Mikael: Ruten er 5 km. Hvis det bliver en succes vil der bliver oprette flere løb i samme genre, målet er at få etableret et 24+ timers løb i dk.

Tak for de pæne ord. Det er desværre meget forskelligt hvordan folk ser sitet i forhold til deres opløsning med mere, jeg gætter på du køre en rigtig høj oplæsning.. Men jeg vil lige lege lidt med forskellige opløsninger fra forskellige computere, og så revurdere skriftstørrelsen. Mange tak for det :)

JCE

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)