Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit projekt!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

plus 24 timer løb det lyder  lige lovligt langt vis man altså skal løbe og ikke gang du skal over 6-8 km i time vis skal kunne kalde det løb siger man normalt kan du bare afholde et normalt 100 km løb vis man er man fædig før 24 timer , det skal vel ikke laves løb over 100 km det lyder næsten for ekstremt

over 6 timer i http://www.copenhagenmarathon.dk/faq/ der burde gå efter de normale regler hvad der kaldes løb

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 23:34

Hej Jonas.

Det ser super spændende ud.

Jeg har dog et par kritik punkter som andre også har påpeget.

Jeg savner en forklaring over hvad der gør løbet unikt og "ekstremt". Og her tænker jeg på nogle one-liners som sælger. Fint med pigtråd, vand og is men hvad skal man præcist igennem?

Jeg har selvet løbet 15+ adventure race og deltaget som instruktør så jeg kender lidt til målgruppen. Det der fanger ved Mandehørm er stemningen og billeder af mænd der smider sig i mudder. Det samme gør sig til dels gældende ved evolution race og diverse AR løb.

Det vildeste jeg kan se i jeres video er en pige med en sandsæk på ryggen og et par løbere i en "vandpyt". Det ligner til forveksling et o-løb søndag formiddag. (Ok, overdrivelse fremmer forståelsen) Hvor er pigtråden og manden der kaster op henne?

Anyway, fedt projekt og glæder mig til at følge det.

Ps. Hvis jeg hjælpe med noget så send en mail til mig på info@Fitdeck.dk

Tue Nielsen

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:36

Jeg formulerede mig forkert ved at skrive løb, jeg mente race/event. Der vil ikke blive løbet meget mere end 3-8 timer. Meget vil foregå i gang, med udrustning af forskelig art, samt flere stationære opgaver :)

JCE

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 11:33

Tusinde tak for dit svar, det er utrolig brugbart!

Der er ved at blive lavet et 3dkort over ruten, hvor man så selv med musen kan gennemgå hele ruten, og via tekst og billeder får præsenteret alle forhindringer(der vil dog være et par overraskelser).

Jeg håber dette vil dække det hul du beskriver.

Du referere meget til videoens indhold, og ja, den afspejler ikke løbet optimalt. Den er produceret af mig selv i projektets opstartsfase, og hvor der ikke var nogle finansielle midler at gøre godt med.

Målgruppen er i første omgang ikke marathonløbere, adventure race løbere osv, men mere den almindelige aktive dansker, som vil give sig selv en udfordring. Kan det måske være at din baggrund har en anden forstilling om løbet? Hvad synes i andre om videoen?

Jeg har nogle private spørgsmål til dig, som jeg sender til dig per mail. Men tak for dine pointers!

JCE

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 23:18

Jeg kunne godt bruge lidt mere feedback drenge.!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)