plus 24 timer løb det lyder lige lovligt langt vis man altså skal løbe og ikke gang du skal over 6-8 km i time vis skal kunne kalde det løb siger man normalt kan du bare afholde et normalt 100 km løb vis man er man fædig før 24 timer , det skal vel ikke laves løb over 100 km det lyder næsten for ekstremt over 6 timer i http://www.copenhagenmarathon.dk/faq/ der burde gå efter de normale regler hvad der kaldes løb |
Hej Jonas.
Det ser super spændende ud.
Jeg har dog et par kritik punkter som andre også har påpeget.
Jeg savner en forklaring over hvad der gør løbet unikt og "ekstremt". Og her tænker jeg på nogle one-liners som sælger. Fint med pigtråd, vand og is men hvad skal man præcist igennem?
Jeg har selvet løbet 15+ adventure race og deltaget som instruktør så jeg kender lidt til målgruppen. Det der fanger ved Mandehørm er stemningen og billeder af mænd der smider sig i mudder. Det samme gør sig til dels gældende ved evolution race og diverse AR løb.
Det vildeste jeg kan se i jeres video er en pige med en sandsæk på ryggen og et par løbere i en "vandpyt". Det ligner til forveksling et o-løb søndag formiddag. (Ok, overdrivelse fremmer forståelsen) Hvor er pigtråden og manden der kaster op henne?
Anyway, fedt projekt og glæder mig til at følge det.
Ps. Hvis jeg hjælpe med noget så send en mail til mig på info@Fitdeck.dk
Tue Nielsen