Hej Jeppe!
Jeg er selv en ung fyr med samme passion som dig, nemlig at starte mit eget op på internettet. Først og fremmest kan jeg anbefale dig at læse Martins e-bog, som du kan finde her; e-pusher.dk
Det er en bog som gerne skulle forhindre dig i at lave alle mulige andre fejl, som han selv har opdaget på sin vej til succesrig online iværksætter. Den kan klart anbefales når du vil starte din egen webshop.
Herefter vil jeg anbefale dig, at du selv går i tænkeboks med hvilke varer du vil sælge. Hvorfor skal andre personer komme med idéer til varer du kan sælge, hvis de selv kan gå ud og starte en succesrig forretning? Næ, sæt dig ned med papir og blyant, og kom frem til alle de ting du kunne forestille man kunne sælge på nettet. Undersøg herefter om der er et market for det, eller om der allerede sidder nogle tunge gutter på det produkt. Hvis der gør det, kan du eventuelt undersøge om du kan tilbyde det billigere.
Angående din alder, så har det stort set ingen rolle. Jo, hvis du på et tidspunkt skal have et CVR nummer, skal du lige snakke med dine forældre, som du så kan få det igennem. Det koster, så vidt jeg ved, ikke noget, så der er ikke rigtig noget at tabe for dem. Dertil vil jeg knytte et par succeshistorier, som har slået igennem med deres egne webshops, trods deres unge alder.
Hvis du ikke allerede selv er støt på ham, så kommer det som en mindre overraskelse, da næsten alle online interesseret kender til ham. Gutten jeg snakker om hedder Casper Blom, og han driver den succesrige forretning BilligeGolfbolde.dk. Han startede allerede som 12-årig med at sælge søbolde, og tænkte "Hey, der er sgu penge at hente her". Nu lever han af det, og har gjort det til en hel familievirksomhed.
En anden person jeg har den dybeste respekt for er Alexander Langhede Andersen. Han har for nylig startet sin egen webshop, Slipsefyr.dk, som allerede nu omsætter for over 30.000 kroner om måneden. Han fik en unik idé for et market hvor han kunne tilbyde meget konkurrence dygtige priser. At der så er nogle kopi idioter der lokker mange råd ud af ham, for at efterligne ham er så noget helt andet. Men han kæmper også for sin passion, og er allerede nu på vej en større succes.
Det jeg vil frem til er, at du ikke må være bange grundet din alder. Hvis du virkelig vil det, så kan det sgu også lade sig gøre. Dog kræver det meget tid at starte en webshop, om du skal være inde i moms, told, skat og import regler hvis du eksempelvis vil importere fra Kina. Der er meget viden at hente, og her må du ej forglemme Amino. Der er virkelig mange guldkorn du kan hente på dette vidunderlige forum, og alle sidder parate for at hjælpe dig videre.
Men idéen til eksempelvis den/de varer du vil sælge vil jeg råde dig til, selv at finde på. Det vil også give dig en meget mere unik følelse, hvis det en dag bliver en realitet. 
Just my two copper,
Bedste hilsner,
Sander